Silly-season Elitserien 2011/12
Re: Silly-season Elitserien 2011/12
Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar
Edberg, Schmedberg. Klart som korvspad att det sitter en grupp med bra slantar i plånböckerna och pyntar för spelare. Ska Growlake klara sig kvar i ES måste de satsa och då måste nån pynta. OM inte Edberg så någon annan/några andra.lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ja, Tv pengarna pyntar för värvningarna+seriens dyraste biljettpriser. Växjö har fortfarande en av seriens lägsta spelarbudget
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Måste säga att det är kul med gäster på forumet dock. Även om era åsikter allt som oftast är lika snevridna som Zlatans näsa.lakers11 skrev:Edberg har fortfarande inget med värvningarna att göra. Det är tack vare vår billiga AS trupp att vi kan fortsätta göra dessa värvningar
Välkommen
100% DJURGÅRDSJ***L
Fan vad jag blir äcklad av Växjö. Kopierar tröjor rakt av, har en av Sveriges största målvaktstalanger men väljer att köpa in Gerber. Dom har fan inte ens en enda spelare som man kan hysa lite agg emot. Bara en grå-tråkig sörja med italienare och legoknektar.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Fredrik Sjöström är klar för Färjestad, en i mina ögon nyttig värvning.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Tungt meriterad spelare som inte gör bort sig själv eller laget han spelar för.Frasse skrev:Fredrik Sjöström är klar för Färjestad, en i mina ögon nyttig värvning.
Då var Fransson klar för Luleå.
En otroligt stabil backuppsättning skoterraggarna har nu...
- reservjesus
Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.
clowns to the left of me, jokers to the right
Och detsamma gäller deras forwards. Är mest imponerad av deras backar, resten ser halvrisigt ut.reservjesus skrev:Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.
Ska luleå fortsätta spela sköldpaddshockey i år igen? inte roligt att åka på de bortamatcherna antar jag.Kentta skrev:Och detsamma gäller deras forwards. Är mest imponerad av deras backar, resten ser halvrisigt ut.reservjesus skrev:Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.
- reservjesus
Det var ju så framgångsriktMagnutz skrev:Ska luleå fortsätta spela sköldpaddshockey i år igen? inte roligt att åka på de bortamatcherna antar jag.Kentta skrev:Och detsamma gäller deras forwards. Är mest imponerad av deras backar, resten ser halvrisigt ut.reservjesus skrev:Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.

clowns to the left of me, jokers to the right
haha..reservjesus skrev:Det var ju så framgångsriktMagnutz skrev:Ska luleå fortsätta spela sköldpaddshockey i år igen? inte roligt att åka på de bortamatcherna antar jag.Kentta skrev:Och detsamma gäller deras forwards. Är mest imponerad av deras backar, resten ser halvrisigt ut.reservjesus skrev:Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Gnällde du på DIF under Lasse Falk eran?Magnutz skrev:Ska luleå fortsätta spela sköldpaddshockey i år igen? inte roligt att åka på de bortamatcherna antar jag.Kentta skrev:Och detsamma gäller deras forwards. Är mest imponerad av deras backar, resten ser halvrisigt ut.reservjesus skrev:Håller med, men är inte lika imponerad av deras målvakter.Kentta skrev:Då var Fransson klar för Luleå.

Expert.
Haha, jo, rätt kul att du skulle fråga om det faktiskt! Jag var inte nöjd med den tiden. Det var en tid då mina vänner som höll på annat otyg retades med mina likar och med mig angående Falks taktik. Jag var allt annat än nöjd, det var tråkigt då.SirDIFalot skrev:Gnällde du på DIF under Lasse Falk eran?