DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Äh, någon gång skulle de komma. Serieledarna på bortaplan. Svår match.
Bara ladda om batterierna.
Bara ladda om batterierna.
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Missade tyvärr första halvleken men andra var rent ut sagt bedrövlig, förstår dock att Djurgården gjorde en bra mycket bättre första del. Tråkigt, men serieledarna på bortaplan kan man knappast räkna med poäng mot...
DIF Fotboll
Om något var det den andra man skulle missa
Det är som att man i pausen går in i vårt omklädningsrum, sliter ut vår ryggrad och ger den till HIF precis som förra matchen.

Det är som att man i pausen går in i vårt omklädningsrum, sliter ut vår ryggrad och ger den till HIF precis som förra matchen.
DIF Fotboll
Det är för att vi byter ut Jonson i andra. Helt sjukt hur viktig han är.
Gilbert Fiamenyo verkade vara ruskigt bra mot Enköping för att vara så otränad. Om han går att lösa för en relativt billig peng så ser jag han definitivt som en aspirant till en startplats bredvid Jonson.
-
Han vart ju inte direkt hyllad av Pehrsson, milt utryckt... Till skillnad från exempelvis Nymann. Blir Oremo hel så är det han ska han starta brevid Jonson!Enbom skrev:Gilbert Fiamenyo verkade vara ruskigt bra mot Enköping för att vara så otränad. Om han går att lösa för en relativt billig peng så ser jag han definitivt som en aspirant till en startplats bredvid Jonson.
100% DJURGÅRDSJ***L
19 år, första gången han spelar utanför Afrika (förutom någon vecka på Cypern tydligen), inte spelat en match på 2 månader. Jag tycker att han såg bra ut, bara skärpan i avsluten, precis som Pehrsson antydde med. Men den håller man bara uppe med matchträning.
Oremo är klart ett alternativ där också, men jag blir fan glad bara jag slipper se Youssef på forwardsplatsen. Han kan inte ha vunnit många löpdueller i år.
Oremo är klart ett alternativ där också, men jag blir fan glad bara jag slipper se Youssef på forwardsplatsen. Han kan inte ha vunnit många löpdueller i år.
- SirDIFalot
Vi spelar rätt dåligt matchen igenom, men lyckas ändå vinna. Det är sådana vinster som är så jävla sköna. Underbart.
- -daniel-
Tycker totalt det var en tämligen rättvis seger, även om 2:a halvlek återigen lämnade en del övrigt att önska.
Härliga Djurgår'n!
Härliga Djurgår'n!
-
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan ... if-malvakt
Dembo på väg bort. Känns väl rimligt, men kommer nästintill framkalla nån tår i ögat.
För övrigt, DIF-hjältar på hemsidan, http://dif.se/om-dif/historia/dif-hjaltar/ , borde det inte stå lite mer om Stefan Rehn i slutet. Nu låter det ju som att hans karriär tog slut där, när han skrev på kontrakt med DIF. Han var ju trots allt tongivande under guldåren. Dessutom tycker jag att Markus Karlsson gjort sig förtjänt av att vara med på listan över DIF-hjältar.
Dembo på väg bort. Känns väl rimligt, men kommer nästintill framkalla nån tår i ögat.

För övrigt, DIF-hjältar på hemsidan, http://dif.se/om-dif/historia/dif-hjaltar/ , borde det inte stå lite mer om Stefan Rehn i slutet. Nu låter det ju som att hans karriär tog slut där, när han skrev på kontrakt med DIF. Han var ju trots allt tongivande under guldåren. Dessutom tycker jag att Markus Karlsson gjort sig förtjänt av att vara med på listan över DIF-hjältar.
Senast redigerad av kaminor den 2011-07-17 15:10:31, redigerad totalt 1 gånger.
Dembo är DIF. Han har varit oss trogen sedan 2000. Det är fan långt mer än vad vissa supportrar här inne har varit.
DIF Fotboll
Ber om ursäkt om det redan nämnts!
Skulle inte tack nej till denna kliniska dansk! Precis vad vi behöver, någon som man vet levererar! Känns extra viktigt till nästa säsong efter som 12 lär lägga av :,( ...
Lägger kommentarer om det som finns idag:
Oremo: gillar honom skarpt men ack så ojämn och skadedrabbad!
Christer: gjorde det bra igår innan skadan. Visade kvalitet, speciellt vid inläggslägen. Dock är han fruktansvärd långsam, ibland börjar man ju nästan skratta när han torskar en löpduell. Tveksamt om han är anfallare!
Kennedy: norra halvklotets mest egoistiska spelare, finns ju ingen som är så målkåt! Vare ggn han får bollen tänker man neeeeej.... Kan dock bättre!
12: behöver inte säga något men snart lägger han av!
Sammanfattningsvis så är alla ok men jag tycker att de alla är komplementsspelare till en bättre forward (12). Sören vore perfekt!
Sen ang försvararna nu när man släppt Gale (tack) så säger mp att det inte ska in någon ersättare! Tror ni inte att Nymann blir ny HB och Kebba får chansen att konkurrera om en plats i mitten! Kanske!
Sen vill jag ge en elouge* (stavas det så) Petter, fan vad bra han har blivit. Känns dom att han skulle kunna spela var som helst på plan!
Blev långt, sorry
Skulle inte tack nej till denna kliniska dansk! Precis vad vi behöver, någon som man vet levererar! Känns extra viktigt till nästa säsong efter som 12 lär lägga av :,( ...
Lägger kommentarer om det som finns idag:
Oremo: gillar honom skarpt men ack så ojämn och skadedrabbad!
Christer: gjorde det bra igår innan skadan. Visade kvalitet, speciellt vid inläggslägen. Dock är han fruktansvärd långsam, ibland börjar man ju nästan skratta när han torskar en löpduell. Tveksamt om han är anfallare!
Kennedy: norra halvklotets mest egoistiska spelare, finns ju ingen som är så målkåt! Vare ggn han får bollen tänker man neeeeej.... Kan dock bättre!
12: behöver inte säga något men snart lägger han av!
Sammanfattningsvis så är alla ok men jag tycker att de alla är komplementsspelare till en bättre forward (12). Sören vore perfekt!
Sen ang försvararna nu när man släppt Gale (tack) så säger mp att det inte ska in någon ersättare! Tror ni inte att Nymann blir ny HB och Kebba får chansen att konkurrera om en plats i mitten! Kanske!
Sen vill jag ge en elouge* (stavas det så) Petter, fan vad bra han har blivit. Känns dom att han skulle kunna spela var som helst på plan!
Blev långt, sorry