Hemsidan
Re: Förbättra sidan
Jag har nog en glad nyhet för alla er Djurgårdare, har fått information att det kommer en mobilsida för websidan inför säsongstarten någon gång.
Vet ej om det hör hit men skriver ändå. Tycker att jag får mina sms angående nyförvärv för sent. Oftast har jag hunnit få mailet samt infon på hemsidan innan jag får sms:et. Kanske inget jätteproblem men vill ändå påpeka detta. 

2014-04-07, vad hände?
Fortfarande ingen intervju med Daniel Tjärnqvist. Mycket dåligt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tycker att "Praktisera hos difhockey.se" artikeln utstrålar att någon har fått sparken och att de söker billig arbetskraft...Mäklaren skrev:Fortfarande ingen intervju med Daniel Tjärnqvist. Mycket dåligt.

DIF!
- SirDIFalot
Stämmer dock inte. Jimmy är bara på semester vad jag vet och gör förmodligen DIFTV så fort han kommer tillbaka igen.Daniel942 skrev:Tycker att "Praktisera hos difhockey.se" artikeln utstrålar att någon har fått sparken och att de söker billig arbetskraft...Mäklaren skrev:Fortfarande ingen intervju med Daniel Tjärnqvist. Mycket dåligt.
Expert.
Re: Re: Förbättra sidan
Jimmy P har semester och allt som händer nu sköts av "reservlaget" - skulle nog vänta med att såga vår mediaavdelning tills augusti - mitten av augusti.Daniel942 skrev:Tycker att "Praktisera hos difhockey.se" artikeln utstrålar att någon har fått sparken och att de söker billig arbetskraft...Mäklaren skrev:Fortfarande ingen intervju med Daniel Tjärnqvist. Mycket dåligt.
Intervju med DT kommer nog o augusti.
Sent from my HTC SUPERDUPER Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
Jo det vet jag. Men mycket kan hända i semestertiderSirDIFalot skrev:Stämmer dock inte. Jimmy är bara på semester vad jag vet och gör förmodligen DIFTV så fort han kommer tillbaka igen.Daniel942 skrev:Tycker att "Praktisera hos difhockey.se" artikeln utstrålar att någon har fått sparken och att de söker billig arbetskraft...Mäklaren skrev:Fortfarande ingen intervju med Daniel Tjärnqvist. Mycket dåligt.

Men vi får hoppas att han fortsätter i höst!
DIF!
Vad i helvete. Mailar ni ut ett frågeformulär till grabbarna eller? Undrar lite vad fan som hänt i Claessons sommarenkät annars.
Förbättra sidan
Känns som att autocorrect kan ha smugit in sin magi i sista enkäten. 
Vidare vore det ju inte helt fel om samma frågor inte ställdes till alla spelare. Hittills har det inte varit många golfare och då känns ju det som man kunde skräddarsy sina frågor något mer. Allt jobb som är värt att göras är värt att göras ordentligt så man ser ju nästan hellre ingenting än opersonliga frågor som spelarna tar medan de borstar tänderna eller i en reklampaus.

Vidare vore det ju inte helt fel om samma frågor inte ställdes till alla spelare. Hittills har det inte varit många golfare och då känns ju det som man kunde skräddarsy sina frågor något mer. Allt jobb som är värt att göras är värt att göras ordentligt så man ser ju nästan hellre ingenting än opersonliga frågor som spelarna tar medan de borstar tänderna eller i en reklampaus.
- mallavich
Hittade ingen vettig tråd, men stavfelsnisse har vart framme i den senaste artikeln (om än något humoristiskt)
-"Det går sakta men säkert för Nisse. Om ni skulle se honom i dag skulle ni inte märka stor skillnad på honom mot innan storken."
EDIT: Såg nu att det står stråke istället för stroke i meningen innan också.
-"Det går sakta men säkert för Nisse. Om ni skulle se honom i dag skulle ni inte märka stor skillnad på honom mot innan storken."
EDIT: Såg nu att det står stråke istället för stroke i meningen innan också.
- Daniel942
Detta handlar mest om forumet och modsen.
Vart fan är matchtrådarna? Mindre än en dag till nästa träningsmatch men ännu ingen tråd.
Vart fan är matchtrådarna? Mindre än en dag till nästa träningsmatch men ännu ingen tråd.
DIF!
- DIF_Soldier
I Rom, den jäveln!DIF_Soldier skrev:Var är forumknarkar-Mange?

Re: Re: Förbättra sidan
Jo, i Rom.Kentta skrev:I Rom, den jäveln!DIF_Soldier skrev:Var är forumknarkar-Mange?

Sent from my HTC dude
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.