Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Det känns som Hardy är en nostalgisk typ. Därför tror jag att Ölvestad kommer att få spela med Otto och Mackan. Men det verkar i för sig frestande med Ölvestad, fimpen och brodin. 

Jag ser ett mönster...
- Christopher J
Mitt lag just nu:
Mackan-Otto-Ölvestad
Zibbe-Norman-Tjärna
Tim-Almtorp-Carlsson
Brodin-Fimpen-Kempe
Honken-Tjärna
Kyle-Printz
Bom-Claesson
1.Tell...förlåt Wesslau
2: Sandberg
Mackan-Otto-Ölvestad
Zibbe-Norman-Tjärna
Tim-Almtorp-Carlsson
Brodin-Fimpen-Kempe
Honken-Tjärna
Kyle-Printz
Bom-Claesson
1.Tell...förlåt Wesslau
-
LikeChristopher J skrev:Mitt lag just nu:
Mackan-Otto-Ölvestad
Zibbe-Norman-Tjärna
Tim-Almtorp-Carlsson
Brodin-Fimpen-Kempe
Honken-Tjärna
Kyle-Printz
Bom-Claesson
1.Tell...förlåt Wesslau
Jag ser ett mönster...
http://modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=6054&rows=5
Lill-krüger klar för Modo. Skulle ju vara intressant att se vad övergångssumman landade på. Tyvärr inte så mycket tror jag.
Efter alla turer är det dock skönt att bli av med Måns. Hoppas att han floppar totalt. 
Lill-krüger klar för Modo. Skulle ju vara intressant att se vad övergångssumman landade på. Tyvärr inte så mycket tror jag.

Du kommer aldrig bli som Marcuskaminor skrev:http://modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=6054&rows=5
Lill-krüger klar för Modo. Skulle ju vara intressant att se vad övergångssumman landade på. Tyvärr inte så mycket tror jag.Efter alla turer är det dock skönt att bli av med Måns. Hoppas att han floppar totalt.
Aldrig bli som Maaarcus
Du kommer aldrig bli som Marcus
-
Enbom skrev:Du kommer aldrig bli som Marcuskaminor skrev:http://modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=6054&rows=5
Lill-krüger klar för Modo. Skulle ju vara intressant att se vad övergångssumman landade på. Tyvärr inte så mycket tror jag.Efter alla turer är det dock skönt att bli av med Måns. Hoppas att han floppar totalt.
Aldrig bli som Maaarcus
Du kommer aldrig bli som Marcus
Haha

För övrigt hatar jag Martin Thörnberg över allt annat.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Det vart en lösning där DIF får större delen av en eventuell framtida övergång till NHL, tycker det känns ganska OK. Tycker dock att DIF borde kunnat fått en vissa summa i handen också (tvivlar att Måns kommer lyckas etablera sig på allvar och bli intressant för NHL-klubbarna, tror han är alldeles för lat för det) men tror inte det vart så.kaminor skrev:http://modohockey.se/nyheter.cfm?nyhet=6054&rows=5
-
Då måste de ha kommit överens med varandra. Troligtvis har vi ju inte alls fått något nära 300000 av bönderna i nord, men förhoppningsvis lite cash att skramla med. Men jag måste hålla med dom föregående talarna. Han kommer aldrig gå till Nhl. Han verkar ju tro att han är lika bra som sin storebror.
Hört nåt om Mika.Z?
Hört nåt om Mika.Z?
Jag ser ett mönster...
Mjo, det låter väl hyfsat okej. Hade dock gärna sett en slant rakt ner i kistan också.-daniel- skrev:Det vart en lösning där DIF får större delen av en eventuell framtida övergång till NHL, tycker det känns ganska OK. Tycker dock att DIF borde kunnat fått en vissa summa i handen också (tvivlar att Måns kommer lyckas etablera sig på allvar och bli intressant för NHL-klubbarna, tror han är alldeles för lat för det) men tror inte det vart så.
Menmen. Hej då Måns. Hoppas det går kasst för dig.
Nope, men man kan kolla på en video från Ottawas development camp på deras hemsida. Sjukt många svenskar där egentligen... Kul att se Claesson, Zibbe och Sörensen. http://video.senators.nhl.com/videocent ... L|OTT|homeHomeOfSvenTumba skrev:Hört nåt om Mika.Z?
Sen står det ju på Aftonbladets silly-blogg att Silfverberg imponerar mest och har störst chans att ta plats redan i höst, fast att han inte vill åka redan. Bra att det står att han - och inte Zibbe - ligger närmast att ta plats dock.
Haha, när den långe målvakten ställde sig upp var inte riktigt kameramannen med.kaminor skrev:Nope, men man kan kolla på en video från Ottawas development camp på deras hemsida. Sjukt många svenskar där egentligen... Kul att se Claesson, Zibbe och Sörensen. http://video.senators.nhl.com/videocent ... L|OTT|homeHomeOfSvenTumba skrev:Hört nåt om Mika.Z?
Sen står det ju på Aftonbladets silly-blogg att Silfverberg imponerar mest och har störst chans att ta plats redan i höst, fast att han inte vill åka redan. Bra att det står att han - och inte Zibbe - ligger närmast att ta plats dock.

La märke till att Zibbe har ju sjukt bra engelska (i alla fall av det korta man hörde nu) i jämförelse med hans svenska kollegor. Hur som helst, stanna bara Mika.
Blire burop till mini Kruger nu när vi möter modo? Borde de bli va? Han har ju inte visat nån respekt för djurgårn direkt!
Själv tror jag att han inte kommer att spela något i elitserien iår utan mer i J20. Skulle dock vilja se en intervju med Marcus om vad han tycker om hela den här situationen 

Tycker det bör undvikas för att visa respekt mot storebror Krüger.bastis7 skrev:Blire burop till mini Kruger nu när vi möter modo? Borde de bli va? Han har ju inte visat nån respekt för djurgårn direkt!
Jag skulle inte bli glad ifall ett antal tusen skanderade åt min lillebror. Iaf inte i den åldern.
i
Måns är fan 19 bast (inget barn med andra ord..) och får stå för sitt skitsnack själv, tror att även storebrorsan hans tycker så. Varför skulle Krüger sr bry sig om vad vi skriker om hans 19 åriga brorsa som har snackat illa om Djurgården?isolerad skrev:Tycker det bör undvikas för att visa respekt mot storebror Krüger.bastis7 skrev:Blire burop till mini Kruger nu när vi möter modo? Borde de bli va? Han har ju inte visat nån respekt för djurgårn direkt!
Jag skulle inte bli glad ifall ett antal tusen skanderade åt min lillebror. Iaf inte i den åldern.