NHL 10/11
Re: NHL 10/11
Helt rätt val av Colorado!
Kedja med Landeskog-Duchene-Lindström ? Tror jag skulle kunna bli ganska giftig..
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Joakim Lindström??? Har personligen oerhört svårt att se att han skulle platsa i Colorados framtida förstakedja. Han ska snarare vara glad om han ens lyckas ta en plats i NHL (vilket jag faktiskt inte tror)...Kentta skrev:Kedja med Landeskog-Duchene-Lindström ? Tror jag skulle kunna bli ganska giftig..
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Fan va det här är spännande....
EDIT: grattis förresten till Gabbe! En spelare man redan i bortamatchen mot SSK för några säsonger sen bevittnade och redan då anade man en framtida storstjärna.
EDIT: grattis förresten till Gabbe! En spelare man redan i bortamatchen mot SSK för några säsonger sen bevittnade och redan då anade man en framtida storstjärna.
Luktar Philadelphia för Zibbe tycker jag. Tror inte Ottawa tar honom och Jets kommer nog ta en Nordamerikan i sin första draft på länge. Eller vad tror ni?
2014-04-07, vad hände?
SKRÄLL: MIKA TILL OTTAWA!!!
Senast redigerad av David1891 den 2011-06-25 01:02:04, redigerad totalt 1 gånger.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Och nu den stora frågan, är detta bra/dåligt för oss?
AvgårJepe skrev:Luktar Philadelphia för Zibbe tycker jag. Tror inte Ottawa tar honom och Jets kommer nog ta en Nordamerikan i sin första draft på länge. Eller vad tror ni?
2014-04-07, vad hände?
Ha, Ha, Adam Larsson till Devils, vilken steal.
Senast redigerad av Caveman den 2011-06-25 01:01:37, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
Dåligt tror jag.Kentta skrev:Och nu den stora frågan, är detta bra/dåligt för oss?
Expert.
- -daniel-
Känns väl inte sådär jättebra....? Fast jag vet inte. Beror på. Som så mycket annat....Kentta skrev:Och nu den stora frågan, är detta bra/dåligt för oss?
Grattis Mika, nonetheless.
Han sa just i intervjun att han ska satsa ett år till i Djurgården o försöka ta plats nästa år där! Men tror Ottawa har ganska mycket att säga till om också..-daniel- skrev:Känns väl inte sådär jättebra....? Fast jag vet inte. Beror på. Som så mycket annat....Kentta skrev:Och nu den stora frågan, är detta bra/dåligt för oss?
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
- SirDIFalot
Om han inte platsar i Ottawa till hösten sa han väl?David1891 skrev:Han sa just i intervjun att han ska satsa ett år till i Djurgården o försöka ta plats nästa år där! Men tror Ottawa har ganska mycket att säga till om också..-daniel- skrev:Känns väl inte sådär jättebra....? Fast jag vet inte. Beror på. Som så mycket annat....Kentta skrev:Och nu den stora frågan, är detta bra/dåligt för oss?
Expert.
Bland det sämsta som kunde hända för oss. Ottawa är sjukt tunna. Mika sa också att han kommer försöka sticka över.
Fan fan fan...
Fan fan fan...