Om jag inte minns helt fel så var det under sista hemma kvarten mot LuleåHeaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
Skulle sitta så jävla fint att stilla abstinensen lite i väntan på hockeyn.
Frågetråden
Re: Frågetråden
"Whatever you want"
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Finns på Youtube.Heaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
DIF!
Heaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
DIF - Luleå K6!
Dock inte tv bilder men det duger nog

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Tack som fan! Vet inte varför, hade helt glömt bort hela den dagen. Tror jag var så jävla inne i hela skiten med ett tryck som jag aldrig skådat förut. När sittplats var med på det sätt som dem var. Kommer varken ihåg vilken dag det var, mot vilket lag, om det var slutspel eller vem jag gick med.David1891 skrev:Heaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
DIF - Luleå K6!
Men återigen, tack! Nu kan man hålla sig till ET!

- Daniel942
Hur mycket drack du?Heaty skrev:Tack som fan! Vet inte varför, hade helt glömt bort hela den dagen. Tror jag var så jävla inne i hela skiten med ett tryck som jag aldrig skådat förut. När sittplats var med på det sätt som dem var. Kommer varken ihåg vilken dag det var, mot vilket lag, om det var slutspel eller vem jag gick med.David1891 skrev:Heaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
DIF - Luleå K6!
DIF!
Det enda jag drack var cola och eufori...Daniel942 skrev:Hur mycket drack du?Heaty skrev:Tack som fan! Vet inte varför, hade helt glömt bort hela den dagen. Tror jag var så jävla inne i hela skiten med ett tryck som jag aldrig skådat förut. När sittplats var med på det sätt som dem var. Kommer varken ihåg vilken dag det var, mot vilket lag, om det var slutspel eller vem jag gick med.David1891 skrev:Heaty skrev:Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
DIF - Luleå K6!
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Avskaffa tre mot tre.
Eftersom att det är samma priskategori så borde det inte vara några problem, ring till shopen och fråga!Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Re: Re: Frågetråden
Ring 086008100 och fråga.Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Eller än bättre maila direkt till de på Difhockey som ansvarar för säsonskort, bland annat:Magnutz skrev:Ring 086008100 och fråga.Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Stefan Traav <stefan.traav@difhockey.se>
Kjell Floberg <kjell.floberg@difhockey.se>
Sent from my hightech super QWERTY-keyboard
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Det var inga problem att byta plats. Skönt att man är ännu mer nöjd med sin plats nu 

Avskaffa tre mot tre.
Mobba inte min nya HTC. Den lägger till det där och jag orkar inte ändra på det.-daniel- skrev:Eller än bättre maila direkt till de på Difhockey som ansvarar för säsonskort, bland annat:Magnutz skrev:Ring 086008100 och fråga.Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?

Lika bra att ringa 6008140 då och be att få bli kopplad till någon av de du nämner. Ibland kan det gå ett tag innan du får svar via mail. (Har jag märkt)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
All in good fun.Magnutz skrev:Mobba inte min nya HTC. Den lägger till det där och jag orkar inte ändra på det.-daniel- skrev:Eller än bättre maila direkt till de på Difhockey som ansvarar för säsonskort, bland annat:Magnutz skrev:Ring 086008100 och fråga.Mattias_87 skrev:Om man redan beställt ett säsongskort till AS men nu i efterhand har det kommit upp flera lediga platser som är bättre, tror ni då man kan ringa och byta plats?
Lika bra att ringa 6008140 då och be att få bli kopplad till någon av de du nämner. Ibland kan det gå ett tag innan du får svar via mail. (Har jag märkt)

Nädå, ringa fungerar väl men de brukar vara tämligen duktiga att svara på mail våra kära Djurgårds-arbetare. Nu har ju dock Mattias_87 fått svar så jag antar vi kan droppa caset.
You got PM.Mattias_87 skrev:Det var inga problem att byta plats. Skönt att man är ännu mer nöjd med sin plats nu
För lat att kolla om någon skrivit detta tidigare.
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?
Visst är det väl dags för nya matchtröjor till hösten om jag inte är helt fel ute?