"Vi ser fram emot ett bonde, same och Gnagarfritt Hovet/Globen."
HYLL!
Samefritt.
Får man skriva sånt? Haha
Jag har alltid försökt hävda att jag inte är bonde eftersom min trohet ligger hos Djurgården och att jag älskar Stockholm. Jag hoppas DIF Hockey resonerar så också
HYLL!
Samefritt.
Jag har alltid försökt hävda att jag inte är bonde eftersom min trohet ligger hos Djurgården och att jag älskar Stockholm. Jag hoppas DIF Hockey resonerar så också
HYLL!
Samefritt.
Det är inte politiskt korrekt att uttrycka sig sådär, men fan om det inte är rätt kul..
jag är född på Danderyds Sjukhus, bodde på Södermalm flyttade sedan ut på landet. Är jag en Stockholmare då?
Men när skall folk lära sig att en bonde inte är en geografisk epitet...utan det handlar snarare om hur man upplevs som person. Svettluktande löst sittande t-shirt, stora bylsiga byxor, gärna någon typ av stövlar (helst gröna), keps, fet prilla instoppad. Det är några av kriterierna för en tvättäkta bonde.
Chansen att hitta liknande ökar dock exponentiellt med antal mil man befinner sig från epicentrum (dvs 08-området).
-daniel- skrev:Men när skall folk lära sig att en bonde inte är en geografisk epitet...utan det handlar snarare om hur man upplevs som person. Svettluktande löst sittande t-shirt, stora bylsiga byxor, gärna någon typ av stövlar (helst gröna), keps, fet prilla instoppad. Det är några av kriterierna för en tvättäkta bonde.
Chansen att hitta liknande ökar dock exponentiellt med antal mil man befinner sig från epicentrum (dvs 08-området).
-daniel- skrev:Men när skall folk lära sig att en bonde inte är en geografisk epitet...utan det handlar snarare om hur man upplevs som person. Svettluktande löst sittande t-shirt, stora bylsiga byxor, gärna någon typ av stövlar (helst gröna), keps, fet prilla instoppad. Det är några av kriterierna för en tvättäkta bonde.
Tur att man har slutat snusa
Jag har inte slutat att snusa, och vill fan inte göra det heller. Men jag passar inte in i något av dom andra påståenden som tur är
SkönaDjurgårn skrev:Tack för en fet intervju med Thomas Magnusson! Bra skrivet.
Håller tråkigt nog inte med. Författaren måste sluta ta så mycket plats i texten. Eller börja skriva krönikor/blogga istället. Många genrebrott som varken ser bra ut eller lockar till läsning.
Jag skulle säga att det är på gränsen till pekoral.
Vill bara komma in här och ge de som jobbar med hemsida fett mycket cred för alla de nya artiklarna! F-n vad peppad man blev nu och underbart att se Kyles nuna igen osv osv. TACK!
Jag vill stämma in i ovanstående skribents hyllning.
Artiklarna och DIF TV har utvecklats något enormt. Mer personligt, bättre flyt och glimten i ögat finns kvar vilket gör varenda text och video väldigt intressant.
Det känns som att Jimmy ställt sig vid sidan om och verkligen hittat en vinkel och de där öppnande frågorna som får spelare mfl att bjuda in läsaren, som artikeln om Kempe här: http://t.co/3KYQkho
Sjukt bra jobbat!
Edit: I intervjun med Kyle, har ni en ny kamera där? Som foto- och videokille måste jag säga att jag verkligen gick igång på skärpan-, skärpedjupet och färgen. Var tvungen att visa några kollegor som höll med om att man med den skärpan nästan stack sig i ögonen på Klubbers skäggstubb