DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
reservjesus

Re: DIF i Media

Inlägg av reservjesus »

pulverapa skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3154085.ab

Hardy "sågar" HV71 efter mina frågor på mötet... :lol: Tyvärr är citaten ryckta ur sina sammanhang.
Klockrent, alltid lika kul att se alla kommentarer från folk som verkligen tar åt sig.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
Edin
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Edin »

Hardy "sågar" HV71 efter mina frågor på mötet... :lol: Tyvärr är citaten ryckta ur sina sammanhang.
Haha, oj vilken togsågning av Hardy! Han bara slet micken ur Järlans händer för att raljera om hur mycket han hatar bibelbönderna...

Ärligt talat så minns jag inte ens att han nämnde HV71.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
inloss

Inlägg av inloss »

"Whatever you want"
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Det har gått från "Jag stannar" till "Vi får se" - inte bra.

Av respekt för DIF tycker jag att han ska klargöra jävligt snart om han vill åka så att vi kan hugga på Krog eller Pesonen.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Det där lät inte alls bra.... Känns som det är stor sannolikhet att Mika sticker redan i sommar. :(
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

-daniel- skrev:
Det där lät inte alls bra.... Känns som det är stor sannolikhet att Mika sticker redan i sommar. :(
Undrar vad som händer då, DIF har antagligen förväntat sig att han SKA spela säsongen som kommer. Man får hoppas att Mika är smart nog att stanna en säsong, tror han skulle må bra av det. Fast å andra sidan finns det ju spelare som är som klippt och skuren för NHL.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Han kommer ju GARANTERAT skriva på för en NHL-klubb, så blir det uppror här... Sen visar det sig att han blir utlånad. Lex Krüger. Typ.
Expert.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SirDIFalot skrev:Han kommer ju GARANTERAT skriva på för en NHL-klubb, så blir det uppror här... Sen visar det sig att han blir utlånad. Lex Krüger. Typ.
Det är ju naturligtvis det man hoppas på, men attityden till frågan har ju uppenbarligen ändrat sig för han själv om man jämför med det som sades tidigare. Helt förklarligt dock.

Bara hoppas han blir draftad av ett "lite bättre lag" som inte är superkåta på att få över honom ASAP... men det har jag lite svårt att se, faktiskt. Tror han går tidigt, top 8 antagligen.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Edin skrev:

Haha, oj vilken togsågning av Hardy! Han bara slet micken ur Järlans händer för att raljera om hur mycket han hatar bibelbönderna...

Ärligt talat så minns jag inte ens att han nämnde HV71.
Dags för USB-Minne?
DIF!
Användarvisningsbild
Buford

Inlägg av Buford »

-daniel- skrev:Det där lät inte alls bra.... Känns som det är stor sannolikhet att Mika sticker redan i sommar. :(
Detta börjar ju fan bli löjligt, är det värt att ens ha någon juniorverksamhet? Jag menar, ska dom sno våra spelare (eller "barn" som moDoh uttrycker det) innan de ens har en hel säsong på a-lags nivå?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

-daniel- skrev:
SirDIFalot skrev:Han kommer ju GARANTERAT skriva på för en NHL-klubb, så blir det uppror här... Sen visar det sig att han blir utlånad. Lex Krüger. Typ.
Det är ju naturligtvis det man hoppas på, men attityden till frågan har ju uppenbarligen ändrat sig för han själv om man jämför med det som sades tidigare. Helt förklarligt dock.

Bara hoppas han blir draftad av ett "lite bättre lag" som inte är superkåta på att få över honom ASAP... men det har jag lite svårt att se, faktiskt. Tror han går tidigt, top 8 antagligen.
Formulerade mig lite klumpigt, menade förstås att han kommer garanterat skriva på för en NHL klubb i sommar, så blir det uppror här, sen får vi se OM han blir utlånad, lex Krüger. Huvudsaken är att folk inte ballar ur så fort han skriver på för det NHL-laget som nu väljer honom.
Expert.
Användarvisningsbild
JohanPez

DIF i Media

Inlägg av JohanPez »

Fast det är ju ganska naturligt om folk blir lite purkna om han uttryckligen sagt att han är ung, vill etablera sig i elitserien först och klart och tydligt sagt att han stannar för att sedan ändra det till "vi får se" som sedermera kan bli "det blir nog NHL"

Han är väl fortfarande inte ens myndig?
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

JohanPez skrev:Fast det är ju ganska naturligt om folk blir lite purkna om han uttryckligen sagt att han är ung, vill etablera sig i elitserien först och klart och tydligt sagt att han stannar för att sedan ändra det till "vi får se" som sedermera kan bli "det blir nog NHL"

17 år han é 17 år! 17 år han é 17 år! :lol: Ett "barn" jag ser upp till... :wink:
Bobhead

Inlägg av Bobhead »

JohanPez skrev:Fast det är ju ganska naturligt om folk blir lite purkna om han uttryckligen sagt att han är ung, vill etablera sig i elitserien först och klart och tydligt sagt att han stannar för att sedan ändra det till "vi får se" som sedermera kan bli "det blir nog NHL"

Han fyllde 18 i april. Vore ju risigt om han försvann utan att ha spelat en enda match gallerfri i Djurgården...
kaminor

Inlägg av kaminor »

Bibelbönderna får han gärna såga, men han behövde väl inte klanka ner på Linkan samtidigt. :(

Edit: Måns Krüger äcklar mig. :(
Skriv svar