Varför finns det ingen publikbarrometer?
Varför finns det ingen publikbarrometer?
Som topic varför finns det ingen publikbarrometer?
Tycker det är väldigt dåligt att det inte finns en sådan, man vill ju veta hur det går med biljettförsäljning och liknande innan matchen.
Vet att detta har varit uppe tidigare utan att något resultat, så jag försöker igen.
Någon som vet vem man ska kontakta för att få detta gjort, eller om det finns någon aktiv i förening på forumet som kanske kan föra det vidare till den som har ansvar för hemsidan.
MVH William.
Tycker det är väldigt dåligt att det inte finns en sådan, man vill ju veta hur det går med biljettförsäljning och liknande innan matchen.
Vet att detta har varit uppe tidigare utan att något resultat, så jag försöker igen.
Någon som vet vem man ska kontakta för att få detta gjort, eller om det finns någon aktiv i förening på forumet som kanske kan föra det vidare till den som har ansvar för hemsidan.
MVH William.
Djurgår'n tills jag dör!
- Blåränderna går aldrig ur
Men om dom ser att 4000 biljetter är sålda....så skiter dom vål kanske i det för att det är så lite folk.....
Sen ska man inte behöva en barometer folk ska f*n mig komma ändå...det bor typ 1,1 miljon här isthlm...(tror de)
Nu tvingar jag inte alla att gå till klacken, men ni kan iaf sjunga med om man sitter på sittplats.
Sen ska man inte behöva en barometer folk ska f*n mig komma ändå...det bor typ 1,1 miljon här isthlm...(tror de)
Nu tvingar jag inte alla att gå till klacken, men ni kan iaf sjunga med om man sitter på sittplats.
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Med rådande hockeyointresse i huvudstaden är biljettbarometer ett lika dumt förslag som att klacken skall ha trumma. En biljettbarometers enda syfte är att visa hur många biljetter som är sålda och eftersom det tyvärr aldrig är många biljetter sålda till DIFs hemmamatcher så är det bara löjligt med en barometer.
Om man vill ha en hint kan man gå in på ticnet och se att det finns gott om bokningsbara platser kvar. Dessutom vet man att publiksiffran i 9 fall av 10 är någonstans mellan 5 500 och 7 500.
Om man vill ha en hint kan man gå in på ticnet och se att det finns gott om bokningsbara platser kvar. Dessutom vet man att publiksiffran i 9 fall av 10 är någonstans mellan 5 500 och 7 500.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Varför finns det ingen publikbarrometer?
Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.Bladman skrev:Som topic varför finns det ingen publikbarrometer?
MVH William.
Ni som inte vill ha den, varför bry sig?
Vi som vill ha en, varför får vi ingen?
Exakt!BOMBOM BOUCHARD skrev: Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.
Alla till Globen ikväll!
Djurgår'n tills jag dör!
Varför vill du ha en? Så att du har koll på antal sålda så att du inte blir utan? Ha ha...BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.
Varför skulle vi inte bry oss? Driver du en monolog eller?BOMBOM BOUCHARD skrev: Ni som inte vill ha den, varför bry sig?
Varför skulle DIF ha en biljettbarometer som bara visar halvfullt och kanske bara en tredjedel innan match? Det är bara pinsamt och tro inte att folk kommer gå bara för att det inte sålts biljetter. Det är pinsamt med en barometer som inte är mer än halvfull, se exempelvis på http://www.fabrikenstockholm.se/100k/ ser bara möjligt ut...
Saknar Kung Wikegård!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag kan ligga sömnlös över det problemetJojje skrev:Varför vill du ha en? Så att du har koll på antal sålda så att du inte blir utan? Ha ha...BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.