Varför finns det ingen publikbarrometer?

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Bladman
Säsongskort: Ja

Varför finns det ingen publikbarrometer?

Inlägg av Bladman »

Som topic varför finns det ingen publikbarrometer?

Tycker det är väldigt dåligt att det inte finns en sådan, man vill ju veta hur det går med biljettförsäljning och liknande innan matchen.

Vet att detta har varit uppe tidigare utan att något resultat, så jag försöker igen.

Någon som vet vem man ska kontakta för att få detta gjort, eller om det finns någon aktiv i förening på forumet som kanske kan föra det vidare till den som har ansvar för hemsidan.

MVH William.
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
Diffe89
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av Diffe89 »

Känns lite pinsamt att ha en barometer som inte ens är halvfull :(
Användarvisningsbild
Bladman

Inlägg av Bladman »

Ja, då kanske folk inser hur löjligt det är och börjar gå på matcherna :roll:
Djurgår'n tills jag dör!
Användarvisningsbild
Blåränderna går aldrig ur

Inlägg av Blåränderna går aldrig ur »

Men om dom ser att 4000 biljetter är sålda....så skiter dom vål kanske i det för att det är så lite folk.....

Sen ska man inte behöva en barometer folk ska f*n mig komma ändå...det bor typ 1,1 miljon här isthlm...(tror de)

Nu tvingar jag inte alla att gå till klacken, men ni kan iaf sjunga med om man sitter på sittplats.
En råtta svart och gul fy fan va han e ful
Användarvisningsbild
Hank

Inlägg av Hank »

Med rådande hockeyointresse i huvudstaden är biljettbarometer ett lika dumt förslag som att klacken skall ha trumma. En biljettbarometers enda syfte är att visa hur många biljetter som är sålda och eftersom det tyvärr aldrig är många biljetter sålda till DIFs hemmamatcher så är det bara löjligt med en barometer.

Om man vill ha en hint kan man gå in på ticnet och se att det finns gott om bokningsbara platser kvar. Dessutom vet man att publiksiffran i 9 fall av 10 är någonstans mellan 5 500 och 7 500.
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Re: Varför finns det ingen publikbarrometer?

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Bladman skrev:Som topic varför finns det ingen publikbarrometer?

Tycker det är väldigt dåligt att det inte finns en sådan, man vill ju veta hur det går med biljettförsäljning och liknande innan matchen.

Vet att detta har varit uppe tidigare utan att något resultat, så jag försöker igen.

Någon som vet vem man ska kontakta för att få detta gjort, eller om det finns någon aktiv i förening på forumet som kanske kan föra det vidare till den som har ansvar för hemsidan.

MVH William.
Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.

Ni som inte vill ha den, varför bry sig?

Vi som vill ha en, varför får vi ingen?
Användarvisningsbild
Bladman

Inlägg av Bladman »

BOMBOM BOUCHARD skrev: Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.

Exakt!

Alla till Globen ikväll!
Djurgår'n tills jag dör!
oswä0216

Inlägg av oswä0216 »

har tagit upp det i en annan tråd

FOLK SKRÄMS INTE ÖVER EN BAROMETER
Användarvisningsbild
Jojje

Inlägg av Jojje »

BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.

Varför vill du ha en? Så att du har koll på antal sålda så att du inte blir utan? Ha ha...
Användarvisningsbild
Boråsaren

Inlägg av Boråsaren »

BOMBOM BOUCHARD skrev: Ni som inte vill ha den, varför bry sig?

Varför skulle vi inte bry oss? Driver du en monolog eller?

Varför skulle DIF ha en biljettbarometer som bara visar halvfullt och kanske bara en tredjedel innan match? Det är bara pinsamt och tro inte att folk kommer gå bara för att det inte sålts biljetter. Det är pinsamt med en barometer som inte är mer än halvfull, se exempelvis på http://www.fabrikenstockholm.se/100k/ ser bara möjligt ut...
Saknar Kung Wikegård!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Jojje skrev:
BOMBOM BOUCHARD skrev:Jag har också efterfrågat en sådan. Den lär ju knappast skrämma bort personer från att komma. Säg den person som är inne på denna hemsida och som INTE vet att det är för lite publik på våra matcher.

Varför vill du ha en? Så att du har koll på antal sålda så att du inte blir utan? Ha ha...
Jag kan ligga sömnlös över det problemet :wink:
Skriv svar