DIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Ragge är en - 37p 08/09, men vilka är de andra två?
Ragge, Björn Nord och Mats Waltin
Tack så hjärtligt!
1. Mats Waltin 41p
2. Marcus Ragnarsson 37p
3. Björn Nord 32p
4. Kyle Klubertanz 31p
Inget dåligt sällskap han hamnat i, Kyle. Underbart!
Om man ska vara lite petig så är Kyle 5:a. Richard Lintner gjorde också 31 poäng säsongen 03/04 och spelade endast 41 matcher mot Kyles 55. Dessutom gjorde Lintner 6 mål mer än Kyle.
DIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Tack så hjärtligt!
1. Mats Waltin 41p
2. Marcus Ragnarsson 37p
3. Björn Nord 32p
4. Kyle Klubertanz 31p
Om man ska vara lite petig så är Kyle 5:a. Richard Lintner gjorde också 31 poäng säsongen 03/04 och spelade endast 41 matcher mot Kyles 55. Dessutom gjorde Lintner 6 mål mer än Kyle.
Lintner räknas inte, han har spelat i fler klubbar i ES.
Tack så hjärtligt!
1. Mats Waltin 41p
2. Marcus Ragnarsson 37p
3. Björn Nord 32p
4. Kyle Klubertanz 31p
Lintner räknas inte, han har spelat i fler klubbar i ES.
Har ni fått medlemskorten för 2011? Jag betalade in avgiften i mars men har ännu inte fått något kort. Tänkte inför medlemsmötet imorgon, men jag gissar att det inte blir några problem att komma in med fjolårets medlemskort...
Edin skrev:Har ni fått medlemskorten för 2011? Jag betalade in avgiften i mars men har ännu inte fått något kort. Tänkte inför medlemsmötet imorgon, men jag gissar att det inte blir några problem att komma in med fjolårets medlemskort...
Edin skrev:Har ni fått medlemskorten för 2011? Jag betalade in avgiften i mars men har ännu inte fått något kort. Tänkte inför medlemsmötet imorgon, men jag gissar att det inte blir några problem att komma in med fjolårets medlemskort...
Beror ju även på hur länge kortet är giltigt. Mitt nuvarande är giltigt ända fram till september. Således får jag inte det nya medlemskortet förrän i oktober.
Kan någon fixa fram tv-bilder från när hela jävla globen gungade? Jag vette fan varför, men jag kommer inte ihåg vilken derby match det var (Även fast jag hade på känn att det var 11/1.. eller?) eller vilket datum det var.
Skulle sitta så jävla fint att stilla abstinensen lite i väntan på hockeyn .