Var gick det snett idag när matchen fick senareläggas pga lång kö till biljettkassorna?
Jag var en av dem som stod i ca 40 min för en biljett.
Tänkte att nu blir det 10 000 på läktarn, men nej då, bara 7300 som vilken match som helst.
Tänkte alla i publiken att; Äh det är ändå bara 5000 på matcherna så jag köper en plåt precis innan matchstart, samtidigt som DIF skär ner på antal biljettkassor eftersom det ändå är så lite publik?
Sånt här får ju bara inte hända när det finns stora problem att locka folk till matcherna. De som inte orkade stå i kö och som inte är några stammisar lär ju vara ganska svårflörtade framöver.
Lång biljettkö?
Tror inte DIF bestämmer om antalet kassor som skall vara öppna.
Däremot borde man betala tillbaka entrepengen från denna fajt, men det är en annan historia!
Sedan kan man ju verkligen fråga sig hur i helvete amn akn sälja ut en träningsfajt mellan Brasilien och något annat brödgäng på 27 minuter. Eller är det månne så att AIK köpt upp samtliga plåtar så de skall kunna lära alla sin aspelare i från knattar till seniorer hur man filmar på rätt sätt. Wilton skall visst ha fått ledigt från lektionen...
Däremot borde man betala tillbaka entrepengen från denna fajt, men det är en annan historia!
Sedan kan man ju verkligen fråga sig hur i helvete amn akn sälja ut en träningsfajt mellan Brasilien och något annat brödgäng på 27 minuter. Eller är det månne så att AIK köpt upp samtliga plåtar så de skall kunna lära alla sin aspelare i från knattar till seniorer hur man filmar på rätt sätt. Wilton skall visst ha fått ledigt från lektionen...
1.) Globens biljettsystem gick off/on-line konstant.
2.) DIF styr INTE över detta
3.) Att folk inte kan köpa förköp är inte DIFs fel.
Så summa summarum, DIF har 0% skyldighet i detta, och folk skall bara veta hur mkt jobb det är att förskjuta en match för dem anställda hos DIF!
18.48 kom rapporten att det va jätte kö, tänk då att spelarna skall in 18.57, 9 minuter hade dem på sig att styra om detta..
Stort jobb av DIF tycker jag!
2.) DIF styr INTE över detta
3.) Att folk inte kan köpa förköp är inte DIFs fel.
Så summa summarum, DIF har 0% skyldighet i detta, och folk skall bara veta hur mkt jobb det är att förskjuta en match för dem anställda hos DIF!
18.48 kom rapporten att det va jätte kö, tänk då att spelarna skall in 18.57, 9 minuter hade dem på sig att styra om detta..
Ja det låter väldigt jobbigt att ringa ett par samtal och be dem vänta en stund.vazze skrev:Så summa summarum, DIF har 0% skyldighet i detta, och folk skall bara veta hur mkt jobb det är att förskjuta en match för dem anställda hos DIF!
Japp Jojje, ett par samtal...
Polisen
Globen Matchpersonal
Globen Regi
DIF Evenemangsgrupp
DIF Arrangemangsgrupp
DIF Säkerhet
DIF Hockeylag och materialare
(Det är ett par samtal, försök du ringa till tränare/spelare innan match får vi se hur mkt dem svarar, är inte så att folk får elda runt i hela Globen?)
Och det är 1 person som sköter detta från DIFs kansli.
Ett par samtal.. You crack me up.
Släpp hörnflaggan nu och kom in i matchen.
Polisen
Globen Matchpersonal
Globen Regi
DIF Evenemangsgrupp
DIF Arrangemangsgrupp
DIF Säkerhet
DIF Hockeylag och materialare
(Det är ett par samtal, försök du ringa till tränare/spelare innan match får vi se hur mkt dem svarar, är inte så att folk får elda runt i hela Globen?)
Och det är 1 person som sköter detta från DIFs kansli.
Ett par samtal.. You crack me up.
Släpp hörnflaggan nu och kom in i matchen.