På grund av Daniel942s ständiga statusuppdateringar om "BB!" och "Roddan in i huset igen!!!!" drar jag den kopplingen före, aldrig hört någon förkorta Blue Brigade med BB.-daniel- skrev:HAHA..... varför skulle jag vara med i BigBrother av allt? Tack för det utspillda kaffet på bordet....strålande.
Frågetråden
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Frågetråden
Expert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Heh, jag kopplade BlueBrigade direkt. Är ju det enda som har någotsomhelst med DIF att göra så var väl därför... Men vettefan varför Master Sensei skulle tro det? Nåväl. Time will tell.SirDIFalot skrev:På grund av Daniel942s ständiga statusuppdateringar om "BB!" och "Roddan in i huset igen!!!!" drar jag den kopplingen före, aldrig hört någon förkorta Blue Brigade med BB.-daniel- skrev:HAHA..... varför skulle jag vara med i BigBrother av allt? Tack för det utspillda kaffet på bordet....strålande.
Haha big brother, det hade vart lite buskis om så var fallet
Nej jag menade Brigade. Bakgrunden till att jag undrade är att jag fick för mig att jag tidigare sprungit på en i SB (säsongsbaren) som hette -daniel- och var med i BB.
Nej jag menade Brigade. Bakgrunden till att jag undrade är att jag fick för mig att jag tidigare sprungit på en i SB (säsongsbaren) som hette -daniel- och var med i BB.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- -daniel-
Alrighty, presenterade han sig som "Daniel med två streck"?sensei skrev:Haha big brother, det hade vart lite buskis om så var fallet

Nämen skämtosido, that wasn't me!
Förut fanns det bakgrundsbilder på hemsidan med en ensam djurgårdsspelare på typ Gärdet, Sergels torg, etc. Jag vill ha den när han är på Gärdet, men de verkar borttagna. Vet nån var man kan hitta dem?
Vet inte om man kan få svar på denna fråga men...Angående besöken på sjukhus, hur väljs det ut vilka som åker dit? Är det föreningen som väljer vilka som ska dit eller anmäler sig några av spelarna själva? Skulle va kul att veta. Jättefint gjort annars
Losing all hope was freedom.
- DIF_Soldier
"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Ragge är en - 37p 08/09, men vilka är de andra två?
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Mer än 25, 30, 35p? Vart kommer frågan ifrån?DIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Expert.
- DIF_Soldier
Artikeln om Klubertanz på startsidan. 31p.SirDIFalot skrev:Mer än 25, 30, 35p? Vart kommer frågan ifrån?DIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Lintner gjorde exakt 31 poäng 03/04.DIF_Soldier skrev:Artikeln om Klubertanz på startsidan. 31p.SirDIFalot skrev:Mer än 25, 30, 35p? Vart kommer frågan ifrån?DIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
Björn Nord 32 poäng 98/99.
Fortsätter leta..
Expert.
- DIF_Soldier
Fan, jag kollade ju upp Nord men verkar ha missat! Slarvigt av mig!
Är det så att Ragge har poängrekord bland backar i DIF?
Dan Boyle skulle nog ha varit det om han hade fått fler matcher på sig.
Är det så att Ragge har poängrekord bland backar i DIF?
Dan Boyle skulle nog ha varit det om han hade fått fler matcher på sig.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Har dålig koll på vilka positioner folk hade på 70-talet men troligtvis någon från den här säsongen.
http://www.difhockey.se/season.php?sasong=1977
Expert.
- DIF_Soldier
Nix, de 9 översta på den listan är forwards. Bästa back var Leif Svensson, 22 poäng.SirDIFalot skrev:Har dålig koll på vilka positioner folk hade på 70-talet men troligtvis någon från den här säsongen.
Edit: Jäklar! Trodde att det kunde vara Thomas Eriksson, men hans toppnotering är 30.
Inte är det Tompa Johansson heller.
Säg den glädje som varar
Ragge, Björn Nord och Mats WaltinDIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
- DIF_Soldier
Tack så hjärtligt!Biaas skrev:Ragge, Björn Nord och Mats WaltinDIF_Soldier skrev:"...bara tre backar i Djurgårdens historia gjort fler poäng under en säsong."
1. Mats Waltin 41p
2. Marcus Ragnarsson 37p
3. Björn Nord 32p
4. Kyle Klubertanz 31p
Inget dåligt sällskap han hamnat i, Kyle. Underbart!
Säg den glädje som varar