Vilka förutsättningar menar du då, som fotbollen har men inte hockeyn?
Jimmy är deltidsanställd (tror jag). Fotbollen har Wille och Pedda heltidsanställda och dessutom David deltidsanställd. Och dessutom Riedel (visserligen har hockeyn Jerker där). Därför är sidan sjukt uppdaterad dagligen med all möjlig DIFTV och annat.Mäklaren skrev:Jag är bara ärlig, alltid
Vilka förutsättningar menar du då, som fotbollen har men inte hockeyn?
Problemet så som jag ser det är att hans röst inte kommer att ändras. Det Wille gjorde var att prata med, så som jag uppfattar det, ett större självförtroende där han öppnar upp sig mer. På så sätt får Wille de som intervjuas att känna sig trygga under intervjun vilket i sin tur leder till att dom öppnar upp sig mer så att det blir en intervju som flyter på bra.Mäklaren skrev:men det har ju blivit klart bättre på slutet och den utveklingen lär fortsätta.
Jimmy är på semester. Undrar vem som håller i DIFTV då. Kyle skulle i och för sig komma till isträningen drar igång i början av augusti och då är Jimmy tillbaks.DIF_Soldier skrev:Kyle Klubertanz?
och KLUBBAN!Daniel942 skrev:Daniel Tjärnqvist vore det kul att se en intervju med snarast!