DIF Fotboll
Re: DIF Fotboll
... Superettan nästa :/.
- reservjesus
Lika bra, behöver bygga om. För just nu platsar vi inte ens i Superettan.zOscaR skrev:... Superettan nästa :/.
clowns to the left of me, jokers to the right
Ja, hela laget är verkligen uselt i år. De som ska vara bra är det inte och sen har vi direkt skitdåliga spelare som inte kan spela fotboll på svensk elitnivå. De håller inte måttet. De - speciellt försvararna - är inte starka och längst bak står det en inte så stabil Dr Alb... Pa Dembo. Idag var han kronusel. En riktigt usel insats som satt vilket div 3-lag på pottkanten som helst...
Nej, en lång rad felsatsningar och inhyrda afrikaner. Det är recept för undergång.
Bryt ihop och kom igen.
Nej, en lång rad felsatsningar och inhyrda afrikaner. Det är recept för undergång.
Bryt ihop och kom igen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Attaboy! Önskar jag hade tid..Daniel942 skrev:Jag kommer i alla fall vara på Stadion på Torsdag. Alltid Oavsett!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Valde att spendera min sista penning på att åka till Strandvallen, hoppet lämnar mig aldrig.
Men herregud vad besviken jag blir.
Nu blir det att leva på knäckebröd i en vecka, känns lite sådär med tanke på den bittra förlusten.
Nu blir det att leva på knäckebröd i en vecka, känns lite sådär med tanke på den bittra förlusten.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Du förtjänar en stor hyllning!stolpskott skrev:Valde att spendera min sista penning på att åka till Strandvallen, hoppet lämnar mig aldrig.
DIF!
-
Förtjänar och förtjänar, förhoppningsvis finns det fler Djurgårdare som väljer att följa sitt lag istället för att äta riktigt god mat!Daniel942 skrev:Du förtjänar en stor hyllning!stolpskott skrev:Valde att spendera min sista penning på att åka till Strandvallen, hoppet lämnar mig aldrig.

Fyfaan. Herregud vad man längtar till hockeysäsongen nu.
Vilken skam att folk på ståplats buade ut Dembo. Sånt är fan gnagarfasoner. Efter elva år i klubben och efter att ha deltagit aktivt med publiken och fansen så är detta tacken. Blir förbannad.
Instämmer.oskais skrev:Vilken skam att folk på ståplats buade ut Dembo. Sånt är fan gnagarfasoner. Efter elva år i klubben och efter att ha deltagit aktivt med publiken och fansen så är detta tacken. Blir förbannad.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mäklaren skrev:Instämmer.oskais skrev:Vilken skam att folk på ståplats buade ut Dembo. Sånt är fan gnagarfasoner. Efter elva år i klubben och efter att ha deltagit aktivt med publiken och fansen så är detta tacken. Blir förbannad.
Solnas och DIFs hårdkår-nissar i samspråk; "We're not so different, you and I..."
Urballade kravaller - CHECK
Hota ansvariga till livet - CHECK
Bua ut egna spelare - CHECK
Ha sex med porslinsfår - (?)
Säg den glädje som varar
Snart blir det väll internbox och galgvåldtäkt också..DIF_Soldier skrev:Mäklaren skrev:Instämmer.oskais skrev:Vilken skam att folk på ståplats buade ut Dembo. Sånt är fan gnagarfasoner. Efter elva år i klubben och efter att ha deltagit aktivt med publiken och fansen så är detta tacken. Blir förbannad.
Solnas och DIFs hårdkår-nissar i samspråk; "We're not so different, you and I..."
Urballade kravaller - CHECK
Hota ansvariga till livet - CHECK
Bua ut egna spelare - CHECK
Ha sex med porslinsfår - (?)
Då var vi ute ur svenska cupen också.
Det börjar bli dags att ändra lite i offensiven. Värva en 70-årig tant eller något, för att det är omöjligt att vara lika iskalla som Kennedy och Youssef är... Dom bränner läge efter läge.
Det börjar bli dags att ändra lite i offensiven. Värva en 70-årig tant eller något, för att det är omöjligt att vara lika iskalla som Kennedy och Youssef är... Dom bränner läge efter läge.