mårten skrev:Hittar inte artikeln nu men skummade igenom den för en tid sedan. Där uttalar sig Fernholm mindre smickrande om DIF. Sättet han lämnade oss på var inte snyggt och sen att han inte kan hålla näbb gör ju inte saken bättre, personligen kommer jag aldrig någonsin tycka om karln i våran tröja om det blir aktuellt. Långsint eller inte må vara men kommer ihåg det som det var igår och kommer inte glömma det. Han lämnade DIF när vi hade nått botten och allt var på dekis, att vi skall ta tillbaka honom nu när vi har en bättre grund att stå på ställer jag mig väldigt frågande till .
Daniel Tjärnqvist
Kyle Klubertanz
Kim Johnsson
Om dessa spelare skulle trilla in har vi en fruktansvärt bra backbesättning
Ja, men vad händer om dessa spelare INTE trillar in?
Säg att alla tre nobbar oss. Vem ska vi värva då?
Att säga nej till Fernholm som alternativ i det läget för att han har uttryckt sig dumt för x antal år sedan är ren idioti.
En sak jag undrar är om Bartley fick någon sign-on fee? Om han drar så torskar vi stålar på honom iaf? Och det blir inga stålar från nhl heller antar jag. Det är sjukt att det inte hockeyn har något liknande system som fotbollen vad gäller transfersummor! Då skulle det bli lite mer värt att ha en bra juniorverksamhet!
Läste en artikel på svenskafans om NHL-spelare som "kanske" vill hem till Sverige.
Där var Andreas Engqvist med och då undrar man ju direkt om DIF kan ta in honom även om det är "fullt" på forwardssidan? Visst måste det gå om han vill hem? Ante skulle vara grymt.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Ante måste det finnas plats för om han vill hem, han är ju för fan nästan mer DIF än Ölvestad. Men jag tror inte att Ante är sugen på att flytta hem riktigt än.
Wikegårds videoblogg. Han är inte nöjd. Det är nog inte jag heller faktiskt. Enda anledningen som känns acceptabel är ju om han inte kunnat fokusera på DIF pga sitt engagemang i Tre Kronor. Annars känns det som ett stort misstag.