Exakt. Bartley kommer för övrigt få tampas mot Ellis, Ekholm och Roman Josi. Inga mediokra spelare direkt..-daniel- skrev: Annars har jag ökat mitt intresse för Bartley, skriver Nashville (som om jag förstått det korrekt har en bra backuppsättning) ett 2-års kontrakt med Vic så måste han ha gjort ett starkt intryck och vara en bättre back än vad jag trott.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- Remy Lebeau
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tänkte på övriga backar, Jonas Ahnelöv tycker jag fortfarande vore ett intressant val. Nu nämnde ju Frasse att han skulle stanna i nordamerika ett år till men ser inte ut som han kritat på något nytt kontrakt.
Ingen PP-lirare direkt men känns som en relativt stabil 2-vägs back vilket inte är helt fel.
Ingen PP-lirare direkt men känns som en relativt stabil 2-vägs back vilket inte är helt fel.
- SirDIFalot
Den killen är betydligt mer skadebenägen än vad Daniel Tjärnqvist är.-daniel- skrev:Tänkte på övriga backar, Jonas Ahnelöv tycker jag fortfarande vore ett intressant val. Nu nämnde ju Frasse att han skulle stanna i nordamerika ett år till men ser inte ut som han kritat på något nytt kontrakt.
Expert.
http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... jort-debut
" Är det så att han är klar för NHL så är det såklart roligt för honom, men tråkigt för oss. Men så här är det, det försvinner säkert någon spelare till, säger Tomas Montén."
Låter ju mindre bra. Vem kan man gissa på?
" Är det så att han är klar för NHL så är det såklart roligt för honom, men tråkigt för oss. Men så här är det, det försvinner säkert någon spelare till, säger Tomas Montén."
- SirDIFalot
Han talar nog bara av erfarenhet. Jag menar... Det kostar så extremt lite för en NHL-klubb att sno en toppspelare från ES så det är värt chansningen alla dagar i veckan. Till och med att sno en rollspelare. Minst hälften av våra spelare är nog kapabla till att få något erbjudande därifrån. Givetvis kommer inte alla få det men...Norman, Zibanejad, Brodin, Cehlin (Kan Klingberg och Rödin få så extremt tidigt i sin karriär så). Kempe var ju rätt nära Philadelphia för ett år sedan.Jitenu skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... jort-debut
Expert.
DT=Daniel Tjärnqvist eller har jag missat nåt?
In med Kyle!
In med Kyle!
We can be Heroes http://www.youtube.com/watch?v=PTEj-uuLUw0
DT är Daniel Tjärnqvist, ja.Skywalker skrev:DT=Daniel Tjärnqvist eller har jag missat nåt?
In med Kyle!
"Trist för Djurgården som tappar en tilltänkt toppback. För jag lovar, Bartley hade varit en gigant i DIF-försvaret. " Säger Mrmadhawk.
Riktigt tråkigt att göra ett nyförvärv utan att ens få se honom spela... Tror han hade varit riktigt spännande. Hoppas på Kyle och DT nu och sen en utlåning av Lassen och blocka in en defensivt stabil back !
Riktigt tråkigt att göra ett nyförvärv utan att ens få se honom spela... Tror han hade varit riktigt spännande. Hoppas på Kyle och DT nu och sen en utlåning av Lassen och blocka in en defensivt stabil back !
DIF <3
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kim är inte borta ur diskussionen men familjen har inte kommit till ett beslut om bostads ort ännu.-daniel- skrev:Tänkte på övriga backar, Jonas Ahnelöv tycker jag fortfarande vore ett intressant val. Nu nämnde ju Frasse att han skulle stanna i nordamerika ett år till men ser inte ut som han kritat på något nytt kontrakt.
Vad jag har förstått så önskar Jonas art spela kvar over there.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
- -daniel-
Intressant att Kim inte är helt avskriven!Frasse skrev:Kim är inte borta ur diskussionen men familjen har inte kommit till ett beslut om bostads ort ännu.-daniel- skrev:Tänkte på övriga backar, Jonas Ahnelöv tycker jag fortfarande vore ett intressant val. Nu nämnde ju Frasse att han skulle stanna i nordamerika ett år till men ser inte ut som han kritat på något nytt kontrakt.
Vad jag har förstått så önskar Jonas art spela kvar over there.
Tror att Bartley gick in på forumet läste vad som skrivits om honom sen stack han så fort som han kunde!
Trevligt att höra att Kim inte är borta från diskussionerna, ska bli väldigt intressant att se vad som kommer. Men en frisk Kim och en DT på backen låter lite väl bra för att vara sant.... (hoppas dock)

Trevligt att höra att Kim inte är borta från diskussionerna, ska bli väldigt intressant att se vad som kommer. Men en frisk Kim och en DT på backen låter lite väl bra för att vara sant.... (hoppas dock)
2014-04-07, vad hände?
Går Bartley så SKA vi ha KYLE, inget snack och inga jävla bortförklaringar!
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
- SkönaDjurgårn
Okej. DT, Kyle och Kim - det duger åt mig iaf!
(OBS: synd att vi fortfarande saknar offensiv spets)

- DIF_Soldier
Va? Offensiv spets? Det är ju det vi får för mycket av nästan.SkönaDjurgårn skrev:Okej. DT, Kyle och Kim - det duger åt mig iaf!![]()
Eller du kanske tänker på anfallssidan...
Säg den glädje som varar
- Fiskmaesen
DT in skulle kännas väldigt bra, Kim skulle vara vansinnigt spännande att se, dock så känns det som att man inte överhuvudtaget har en susning om vad man kan förvänta sig av honom i dagsläget om han skulle bestämma sig för att börja lira igen..