Jag tror inte att våran forwardssida är SPIKAD.. däremot tror jag den är klar..
Med det menar jag att om det dyker upp en riktigt intressant spelare/vi inte får igång målskyttet kan läget ändras....
Skulle t.ex. Ante Engqvist, Robban Nilsson(extremt) eller någon gårdare vilja ta ett år i Elitserien tror jag vi kan få in en spelare till..
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Mäklaren skrev:Har ett dystert besked till er, mina vänner.
Enligt en hyfsat säker källa så har Mikael Tellqvist kommit överens med aik.
Nej, nej, nej säg inte att det är sant
Detta är en sorgens dag mina vänner. Denna Silly Season har ärligt talat gjort mig helt bedrövad på alla håll och kanter. INGENTING med den har varit positivt.
Senast redigerad av Jim Morrison den 2011-05-14 21:55:54, redigerad totalt 1 gånger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Skulle inte forvana mig. Han vill hem till Stockholm, hem till DIF. DIF pissar pa honom, Tellan pissar tillbaka med att ga till AIK.
Det smartar redan maximalt mycket med Linkan i HV, sag nu inte att det har ar sant. Nej, det kan det fan inte vara. Det dar tror jag inte pa forran han star dar mellan stolparna i september isafall.
Finner det lite komiskt att alla som dissar DIF-ledningen för att man inte "tar hem en ur-Djurgårdare" helt plötsligt tror forumets egen gullegris skulle skriva på för Solna...