Jojje, aldrig något beröm när DIF vinner utan det är först när DIF förlorar du sätter igång ditt skrivande. Och självklart ska du inte hylla när de spelar som skit men det är ändå ganska genomskinnligt att du är här inne enbart för att klaga och leta fel och hålla tyst som vilken råtta som helst när det går bra.
Och det är där "surkärringen" kommer in. För de som inte förstod, jag kanske var otydlig, så var det en jämförelse med det jag skrev här ovanför: Hålla tyst när det går bra och skriva när det går dåligt. För mig personligen känns det som att din målsättning Jojje är att måla upp en falsk bild av DIF Hockey genom att leta efter fel och klaga som fan väldigt mycket på skitsaker (inte bara när de spelat dåligt).
När det gäller den mening som gör att du ifrågasätter mina grundskolekunskaper...Jag ska villigt erkänna att jag satt någon minut och funderade över den meningen. Jag förstår precis vad du menar Jojje så jag ska härmed erkänna mitt misstag och göra om meningen lite grann:
"Visst är det bra att komma med kritik, framförallt efter gårdagens match mot FBK där jag tycker anfallsspelet var under all kritik, men när man som Jojje profilerar sig som den sura kärringen som bara klagar på hela samhället...Ja det är enligt min åsikt helt patetiskt."
Dock en eloge till dig Jojje att du inte klagar på DIF Fotboll på detta forum. Min egentliga fråga var egentligen om du gör det någon annanstans, men som sagt...Man måste vara övertydlig.
Du kommer säkerligen granska detta inlägg och hitta småfel eller andra inkorrekta meningar som du använder dig av för att försöka förlöjliga mig (Jag är ju inte den vassaste kniven i lådan, tack gode gud för det...) så varsågod.
Faktum är att jag har lite svårt att förstå ibland, framförallt på det råd jag fått från kanslipersonal på DIF: Nämligen att helt ignorera dig Jojje. Jag ska försöka följa det rådet!
Med detta önskar jag er alla, ja även dig Jojje, en mycket trevlig helg och hoppas vi ses på tisdag!