DIFTV - frågor och önskemål
Re: DIFTV - frågor och önskemål
Utan tvekan Sveriges i särklass bästa hemsida. Utan tvekan Sveriges bästa supporter-service.
Intresset är stort för DIF Hockey även när isen är borttagen och Elitserien är på semester, hatten av! Det är mycket tack vare DIFTV som intresset bibehålls. Hatten av!
/Magnus
Intresset är stort för DIF Hockey även när isen är borttagen och Elitserien är på semester, hatten av! Det är mycket tack vare DIFTV som intresset bibehålls. Hatten av!
/Magnus
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Herregud vad den här försäsongen kan göra Mackan gott, det är i alla fall min känsla!
Enormt kul klipp, fortsätt så här!
Enormt kul klipp, fortsätt så här!

Haha, fan va tjuriga de är på planen! och grymt modiga är de också som lirar sängvätarbandy i löpardojor!
Stort underhållningsvärde på det här!
Mer sånt!!

Mer sånt!!
Kör du med dubbla hattar Magnutz?Magnutz skrev:Utan tvekan Sveriges i särklass bästa hemsida. Utan tvekan Sveriges bästa supporter-service.
/Magnus

Nu väntar man bara på tv-spelsturneringen!
Gärna en intervju med Falken om hans nya jobb också, vad blir hans roll, vad är hans framtida tränarmål?
Född till sportchef.
android skrev:Kör du med dubbla hattar Magnutz?Magnutz skrev:Utan tvekan Sveriges i särklass bästa hemsida. Utan tvekan Sveriges bästa supporter-service.
/Magnus
Gärna en intervju med Falken om hans nya jobb också, vad blir hans roll, vad är hans framtida tränarmål?
Man har ju en hatt här och en hatt där!

Såna här saker som DIF Hockey kör med nu är mycket mycket värdefulla för klubben. Det är svårt att sätta en summa i kronor men värdet är högt. De låter oss medlemmar/andra supportrar knyta an till våra spelare. Sjukt viktigt!
Kepan av!

Skulle gärna se ett samtal mellan Wille och Falk. Inte en "Kameran och Falk"-intervju - det skulle inte kännas naturligt och Falk brukar se lite besvärad ut i de situationerna.android skrev:Kör du med dubbla hattar Magnutz?Magnutz skrev:Utan tvekan Sveriges i särklass bästa hemsida. Utan tvekan Sveriges bästa supporter-service.
/Magnus

Jag vill förresten ge tummen upp till han som sköter kameran och intervjuandet nu (jag hade namnet på fingertopparna, men glömde bort det!). Du har blivit vansinnigt mycket bättre på det här! Mitt under säsongen tyckte jag att du var urusel, men nu är du sjukt bra! Försök att jobba lite på att få bort alla "eeh" mellan meningarna bara. 

Ja, vem håller i kameran?Enbom skrev:Jag vill förresten ge tummen upp till han som sköter kameran och intervjuandet nu (jag hade namnet på fingertopparna, men glömde bort det!). Du har blivit vansinnigt mycket bättre på det här! Mitt under säsongen tyckte jag att du var urusel, men nu är du sjukt bra! Försök att jobba lite på att få bort alla "eeh" mellan meningarna bara.
Jimmy Peterson är det va?
Vem är det som ställer frågorna då? Jimmy det med? Är han från.. Halmstad eller liknande?Kentta skrev:Jimmy Peterson är det va?
- reservjesus
Tycker Jimmy är riktigt bra, som tidigare skrivit hade man lite klagomål, men nu är det hur bra DIFTV som helst!Magnutz skrev:Vem är det som ställer frågorna då? Jimmy det med? Är han från.. Halmstad eller liknande?Kentta skrev:Jimmy Peterson är det va?
Fortsätt så här, bästa fantv'n alla kategorier.
clowns to the left of me, jokers to the right
Känns inte bra att Jimmy kritiseras så där hårt. Han gör ett kanonjobb och har det inte lätt med allt som ska göras. Det är klart att han kanske inte har den mest lämpade kommentatorsrösten, men hur många har det egentligen? Wille var ju inte heller perfekt när han började och även om han är ruskigt bra så ska det ärligt sägas att inte heller Wilhelm har den sexigaste rösten.
Det finns självklart saker som kan förbättras, men jag skulle vilja passa på att berömma Jimmy P som jag tycker bär hemsidan på ett mycket bra sätt, även om ja framförallt då DIFTV kanske kan bli lite vassare, men det har ju blivit klart bättre på slutet och den utveklingen lär fortsätta.
Kämpa Jimmy!
Det finns självklart saker som kan förbättras, men jag skulle vilja passa på att berömma Jimmy P som jag tycker bär hemsidan på ett mycket bra sätt, även om ja framförallt då DIFTV kanske kan bli lite vassare, men det har ju blivit klart bättre på slutet och den utveklingen lär fortsätta.
Kämpa Jimmy!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jävligt PK Mäklaren, lite mer kritisk av dig mot DIF kan du väl vara för en gångs skull...Mäklaren skrev:Känns inte bra att Jimmy kritiseras så där hårt. Han gör ett kanonjobb och har det inte lätt med allt som ska göras. Det är klart att han kanske inte har den mest lämpade kommentatorsrösten, men hur många har det egentligen? Wille var ju inte heller perfekt när han började och även om han är ruskigt bra så ska det ärligt sägas att inte heller Wilhelm har den sexigaste rösten.
Kämpa Jimmy!

Nej men skämt åsido. Skriver under på det där.
Förstår också att hockeyn inte kan upprätthålla lika bra och uppdaterad hemsida som fotbollen. Med tanke på förutsättningarna.
Expert.