andregus skrev:Kan ju vara så att han la ett förslag till MT och sedan av någon anledning valde Carlsson istället? Det är ju inte säkert att det kontraktsförslaget som lades då är aktuellt längre.
Fan alltså, det känns ändå rätt sjukt att sitta och hoppas på att Mathias Tjärnqvist inte får ett nytt kontrakt. För jävligt att Djurgården ens satte sig i den här sitsen. Riktigt unket agerat av vår styrelse.
Någon som har hört något om tellqvist? En av mina kompisar som har lite kontakter i Växjö påstår att han skrivit på för 2 år! Men det tror jag inte stämmer eller har någon annan hört något annant
diffanss skrev:Någon som har hört något om tellqvist? En av mina kompisar som har lite kontakter i Växjö påstår att han skrivit på för 2 år! Men det tror jag inte stämmer eller har någon annan hört något annant
Mathias Trattnig. Har nämnt honom förut och vill göra det igen. Även om han inte på något sätt bör vara aktuell just nu, så tycker jag att han är en intressant spelare inför nästa säsong. En bättre version av Tjärna med bra fart på rören och bra spelsinne.
Mäklaren skrev:Mathias Trattnig. Har nämnt honom förut och vill göra det igen. Även om han inte på något sätt bör vara aktuell just nu, så tycker jag att han är en intressant spelare inför nästa säsong. En bättre version av Tjärna med bra fart på rören och bra spelsinne.