DIF Fotboll
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF Fotboll
Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Expert.
Det är ju detta som vi vill att alla ska fatta.. Sånt här skadar mer än det hjälper. DIF ska tydligen böta för pyrot vid derbyt också.. så det är inte mycket, förutom MP, som talar för DIF Fotboll just nu...SirDIFalot skrev:Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Helt fel sätt att försöka påverka hur ett lag eller staben runt laget skall se ut.Magnutz skrev:Det är ju detta som vi vill att alla ska fatta.. Sånt här skadar mer än det hjälper. DIF ska tydligen böta för pyrot vid derbyt också.. så det är inte mycket, förutom MP, som talar för DIF Fotboll just nu...SirDIFalot skrev:Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Väldigt tråkigt för Stefan men för Djurgården så kan hans hans avhopp faktiskt vara positivt.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jo, jag hoppas! Det slutar jag aldrig göra och för att citera en känd film: Hope is a good thing. maybe the best of things and no good thing ever dies.Frasse skrev:Helt fel sätt att försöka påverka hur ett lag eller staben runt laget skall se ut.Magnutz skrev:Det är ju detta som vi vill att alla ska fatta.. Sånt här skadar mer än det hjälper. DIF ska tydligen böta för pyrot vid derbyt också.. så det är inte mycket, förutom MP, som talar för DIF Fotboll just nu...SirDIFalot skrev:Visserligen är han den jag velat haft bort allra mest i Djurgården med tanke på det jag vet och hört om honom. Men fel sätt att göra sig av med honom på dock. Det här skadar bara arbetet med sponsorer, spelarrekrytering, med mera.
Väldigt tråkigt för Stefan men för Djurgården så kan hans hans avhopp faktiskt vara positivt.
Kaoz heter detkaminor skrev:Kaos.
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Lite olyckligt att de har så svåra namn. Skippen får han heta då.Kentta skrev:Nyförvärv på gång:
http://fotboll.expressen.se/allsvenskan ... arv-skeraj
Vad hette han nu igen?...
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kämpa Djurgår'n! Se till att stänga det här nu då. Katastrof om det skulle rinna laget ur händerna...
DIF Fotboll
Finns inte en chans att vi släpper det här. Synd att Raja klev av. Hoppas det inte är allvarligt, och in med gruskungen Youssef.
Skönt med en vinst. Det var säsongens första - må den smitta av sig och bli fler än en.
DIF Fotboll
Tycker det bådar gott ändå. Spelet var fortfarande dåligt, men med lite tid så kommer MP:s sätt att spela fotboll sätta sig hos spelarna med. En rolig självförtroendeboost nu vore ifall dom gör slarvsylta av IFK Luleå nu till veckan. 3-4 måls vinst, gärna hattrick för Kennedy vore trevligt.
Jävligt skönt! Ännu skönare med Dembo i klacken efter matchen!