FBK behöver vi inte oroa oss över. Dick Axelsson kommer inte att ersättas rakt av och deras trupp är helt full med undantag för platsen som Emil Kåberg lämnade efter sig, som kommer att fyllas upp med en ny brunkare.-daniel- skrev:Skulle förvåna mig oerhört om inte FBK jagar honom som en ersättare för Dick (fast han kanske kommer stanna?).
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Klasen drog ej jämt med Micke nej.. Sen kanske de ändras när de blir äldre men tror ej de...Men klart man hoppas
Har du några som helst källor till det här?AlltidDIF skrev:Klasen drog ej jämt med Micke nej.. Sen kanske de ändras när de blir äldre men tror ej de...Men klart man hoppas
Aftonbladets artikel verkar ju andra signaler.
i
Instämmer till fulloDIFRobbex skrev:Själv tror jag den sista platsen blir Hannula.
Killen tränar fortfarande med oss och känner säkert att han skulle vilja vara med en hel säsong.
Blir det inte Hannula, så måste det bli Klasen eller Möller. Blir det Tjärna blir jag besviken på ledningen.
- Christopher J
Spelare utan kontrakt med oss får ju inte enligt tränarna vara med och träna, ett exempel var förra säsongen när Hardy nobbade Mackan på försäsongen för att han inte hade kontrakt då. Så Hannula blir nog kvar med tanke på att han tränar med oss. Enligt rykten så har man lämnad ett kontraktsförslag till Widing,undra hur det går ihop.BamboMoc skrev:Instämmer till fulloDIFRobbex skrev:Själv tror jag den sista platsen blir Hannula.
Killen tränar fortfarande med oss och känner säkert att han skulle vilja vara med en hel säsong.
Blir det inte Hannula, så måste det bli Klasen eller Möller. Blir det Tjärna blir jag besviken på ledningen.
Hmm. Hur kan man lämna kontraktsförslag till Widing, om nu Hannula blir kvar?Christopher J skrev:Spelare utan kontrakt med oss får ju inte enligt tränarna vara med och träna, ett exempel var förra säsongen när Hardy nobbade Mackan på försäsongen för att han inte hade kontrakt då. Så Hannula blir nog kvar med tanke på att han tränar med oss. Enligt rykten så har man lämnad ett kontraktsförslag till Widing,undra hur det går ihop.BamboMoc skrev:Instämmer till fulloDIFRobbex skrev:Själv tror jag den sista platsen blir Hannula.

- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sluta lägg så stor vikt till vilka som tränar eller inte. Har ni varit med några Silly-somrar så vet ni att det inte spelar någon roll.
Och att Mackan inte fick träna ifjol var bara en tidningsanka.
Expert.
Kan bara instämma... Patric Bengan Hörnqvist var med och tränade förrförra sommaren och inte fan skrev han på för detSirDIFalot skrev:Sluta lägg så stor vikt till vilka som tränar eller inte. Har ni varit med några Silly-somrar så vet ni att det inte spelar någon roll.

– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Mackan fick inte vara med och träna på is. Det är lite skillnad mot när vi ska nöta in ett spelsystem och när grabbarna är i gymmet eller lirar innebandy.
Ja de har jag...Nu vet jag inte hur de ligger till men en gång i tiden så var de så.. Jag hoppas såklart att Klasen kommer, han är riktigt bra..isolerad skrev:Har du några som helst källor till det här?AlltidDIF skrev:Klasen drog ej jämt med Micke nej.. Sen kanske de ändras när de blir äldre men tror ej de...Men klart man hoppas
Aftonbladets artikel verkar ju andra signaler.
Jonas Andersson från KHL?
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jasså? Jag vet att de försöker dra ner lite på budgeten men skall de inte ersätta deras skickligaste lirare? Låter lite otippat.Salas skrev:FBK behöver vi inte oroa oss över. Dick Axelsson kommer inte att ersättas rakt av och deras trupp är helt full med undantag för platsen som Emil Kåberg lämnade efter sig, som kommer att fyllas upp med en ny brunkare.-daniel- skrev:Skulle förvåna mig oerhört om inte FBK jagar honom som en ersättare för Dick (fast han kanske kommer stanna?).
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mm hoppas det, den där artikeln kommer jag faktiskt ihåg att jag läste och jag har för mig att jag i något sammanhang hört / läst Micke nämna Klasen i positiva ordalag. Men kan ha fel....AMMC skrev:
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 3445000.ab
Men jag kanske minns fel.Hoppas...!
Ryktet säger att det är en back som har kritat på! någon som har hört nåt?
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Hörde att det handlade om Kalle Lilja...diffanss skrev:Ryktet säger att det är en back som har kritat på! någon som har hört nåt?
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001