Vaknade på morgonen, slog på tv:n och kom in under handskakningen. Då höll kommentatorerna på att avsluta sändningen och då framhöll dem Krüger allra mest bland svenskarna i Chicago. Kanske att han gjorde sin bästa match i slutspelet. Ska själv försöka se en repris av matchen när den visas.DIF_Soldier skrev:Kollar sammandraget från Canucks-Hawks. Krüger verkar nämnas i nästan varenda klipp, i både offensiv och defensiv zon.
Nån som såg matchen? Hur var Krüger? Kul som fan att han får spela en sjunde avgörande, även i BP!
Sedinarna presterar inte i skarpt läge som vanligt.
NHL 10/11
Re: NHL 10/11
Dan Boyle storspelar i San Jose, kan fan inte förstå att en sån riktigt bra spelare har varit hos oss..
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Synd att han inte var hos oss under sin prime några år senare. Men det var ju efter han hade varit hos oss han tog det rejält steget. Vem vet... Hade det inte varit för DIF så..Kentta skrev:Dan Boyle storspelar i San Jose, kan fan inte förstå att en sån riktigt bra spelare har varit hos oss..
Expert.
Satt/låg och tittade på SJ mot Detroit igår och måste säga att jag är riktigt imponerad över Douglas Murray och hur han spelar. Många (även jag tidigare) förknippar honom med att enbart vara en stor, elak och hårdtacklande back, men han är ju så mycket mer. Han är riktigt pucksäker, har bra spelförståelse och tar ofta enkla men riktigt bra beslut. En riktigt bra back helt enkelt. Synd att han inte fick göra mål på sin soloräd.
- Lakrisal
- Medlem: Ja, vanlig medlem

SWEEEP! OH YEAH! Satan vad det kan vara underbart med NHL!
Visst, det är totalt annan läktarkultur men när över 20,000 människor ställer sig upp och viftar med handdukar och skriker SWEEP SWEEP SWEEP får man ändå rysningar...
Börjar ladda upp mentalt inför kvällens drabbning mellan sharks och red wings.
Skönt att vara bosatt i miami under stanley cup så att matcherna går i normal tid
Ser gärna att Sharks går vidare då laget är riktigt jäkla sevärt enligt mina preferenser. Dessutom med Murray som gör riktigt bra ifrån sig och får mycket speltid. Men red wings får gärna dra ut på underhållningen genom att tvinga fram en 7:e avgörande!
Skönt att vara bosatt i miami under stanley cup så att matcherna går i normal tid

Ser gärna att Sharks går vidare då laget är riktigt jäkla sevärt enligt mina preferenser. Dessutom med Murray som gör riktigt bra ifrån sig och får mycket speltid. Men red wings får gärna dra ut på underhållningen genom att tvinga fram en 7:e avgörande!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- DIF_Soldier
Ja, klagar man på partiska kommentatorer här hemma är det ju ingenting jämfört med dom borta över pölen. Helt sanslöst vissa stunder. Därför hoppas jag alltid på att bortalaget ska vinna för att höra besvikelsen i deras röster.
Säg den glädje som varar
Tittade du på en lokal sändning? Då är det lika naturligt med partiska kommentatorer som att Wikegård håller på Sverige på tv i VM.DIF_Soldier skrev:Ja, klagar man på partiska kommentatorer här hemma är det ju ingenting jämfört med dom borta över pölen. Helt sanslöst vissa stunder. Därför hoppas jag alltid på att bortalaget ska vinna för att höra besvikelsen i deras röster.
Däremot på versus, ESPN, etc, så är det nationella sändningar.
- reservjesus
Kan man köpa nåt form av säsongskort på ESPN eller dyl ? Så man kan se alla matcher?
clowns to the left of me, jokers to the right
Yez. Eventuellt behöver du dock "lura" dem genom att vara amerikansk. Det löser du tekniskt med ett vpn här i usa.reservjesus skrev:Kan man köpa nåt form av säsongskort på ESPN eller dyl ? Så man kan se alla matcher?
- reservjesus
Jag vet inte om du är ironisk men jag hinner inte googla åt digreservjesus skrev:Okej tack för hjälpen!

- reservjesus
Haha nej jag var inte ironisk, är så trött efter dagens slit så frågade här ist för att googla. Ska kolla upp på diverse sidor när jag har orken.sensei skrev:Jag vet inte om du är ironisk men jag hinner inte googla åt digreservjesus skrev:Okej tack för hjälpen!Men testa först "nhl gamecenter" och gå vidare från det! Sen finns det också inofficiella och enklare sätt sätt naturligtvis, det bör inte vara allt för svårt att finna för den som söker.
clowns to the left of me, jokers to the right
- -daniel-
Fan vad jag skulle vilja se match #7 i natt.... hade jag inte haft massa jobbiga möten imorgon hade jag nog "råkat" varit hemma.
GO SHARKS!
GO SHARKS!
Bra där!-daniel- skrev:Fan vad jag skulle vilja se match #7 i natt.... hade jag inte haft massa jobbiga möten imorgon hade jag nog "råkat" varit hemma.
GO SHARKS!
Riktigt laddad nu, nyss hemkommen från en bättre middag i soliga miami beach, nu ska det bli sjukt spännande att se upplösningen på detta drama.
Vill tacka red wings för en bra matchserie, men nu är det dags för Boyle, Murray och Thornton att visa vilka som är bäst. Nu kör vi!