Ja såpass är jag med i matchen, men en ytterligare, hur gammal är det första? som jag skrev ovan så har stockholm dom sämsta service anpassade dagis i landet, inget som gynnar oss, kärringen vill väl kanske ha lite liv med.
Jag tror inte han kommer till oss, men om detta är orsaken vet jag inte.
Jag är med hur du tänker, och om det har jag ingen aning. Men jag kan inte tänka mig att en familj som försörjer sig på ett Hockeyproffs borde inte ha några problem med att fixa barnskötsel osv.
Ja såpass är jag med i matchen, men en ytterligare, hur gammal är det första? som jag skrev ovan så har stockholm dom sämsta service anpassade dagis i landet, inget som gynnar oss, kärringen vill väl kanske ha lite liv med.
Jag är med hur du tänker, och om det har jag ingen aning. Men jag kan inte tänka mig att en familj som försörjer sig på ett Hockeyproffs borde inte ha några problem med att fixa barnskötsel osv.
jag är lite mer skeptisk , Ragge flyttade ju långt utanfstan för barnens skull med skola osv.. men ja vi får väl se.
jag är lite mer skeptisk , Ragge flyttade ju långt utanfstan för barnens skull med skola osv.. men ja vi får väl se.
Ragge har alltid bott långt ut på landet...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
DIF SJÖSTADEN skrev:MZ byter nummer till 93 hmmm innebär det att Timmy P är på ingång?
Eller vilka andra kan det tänkas vara?
Tror att han bytte nr för att det just nu pågår en trend där spelare har samma nr som födelseår: Crosby 87, Pääjärvi 91 och Marcus Johansson 90. Eftersom Crosby är en av Zibbes idoler är det kanske inte så kontigt att han snappade upp detta. Tror orsaken till att han inte hade 93 förra året var eftersom han kom in mitt under säsongen och blev tilldelad en tröja som fanns på lager.
DIF SJÖSTADEN skrev:MZ byter nummer till 93 hmmm innebär det att Timmy P är på ingång?
Tror att han bytte nr för att det just nu pågår en trend där spelare har samma nr som födelseår: Crosby 87, Pääjärvi 91 och Marcus Johansson 90. Eftersom Crosby är en av Zibbes idoler är det kanske inte så kontigt att han snappade upp detta. Tror orsaken till att han inte hade 93 förra året var eftersom han kom in mitt under säsongen och blev tilldelad en tröja som fanns på lager.
Ja visst men han hade väl #33 förra året?
Samma som Timmy hade innan?
Printz bytte väl #3 när vi signade Nisse till #55???
Ja visst men han hade väl #33 förra året?
Samma som Timmy hade innan?
Printz bytte väl #3 när vi signade Nisse till #55???
Ja, och? Han kan ju byta nummer för att han själv vill. Inte för att någon annan skall ta det gamla numret...
Självklart gynnar det oss ifall de prioriterar familjens trivsel. När man blir föräldrar är det otroligt skönt att ha familjen nära. Särskilt när de är yngre. Sedan lär de knappast behöva skicka ungen på dagis. De har nog råd att unna sig att vara hemma med barnet som förövrigt är bland det bästa man kan göra här i livet.
Låter på Robinhansen som att det är en börda att vara hemma. Det kan jag lova dig att det inte är.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Jim Morrison skrev:"– Jag kommer välja det som passar bäst för familjen, säger Klasen till Sportbladet."
Tror faktiskt att Djurgården har väldigt stor chans att få honom då.
Inte för att man vill förhasta sig för mycket.. men det känns iaf som att vi är med i racet eftersom SSK åkte ur och AIK värvat färdigt på forwardssidan och grabben kommer från sthlmstrakterna.
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Vågar knappt uttrycka min hoppfullhet om Linus Klasen. Vore rena drömmen och exakt den pusselbiten som behövs. (Om han varit center, men sett till hans kvalitéer kan vi knappast få bättre)