Daniel942 skrev:Att se solna sitta och håna spelare i studion är det sista jag vill göra.
Tidigare program har ju inte legat på den sandlådenivån så varför skulle det bli så nu? Brukar vara en ganska hög nivå på dom som sitter i studion tycker jag. Tårtbjudningen från DIF efter AIKs födelsedag (notera sämst i stan) kanske kunde ses som ett hån i AIK ögon men det var mest en rolig grej.
De hade ändå haft chansen att göra nåt.
Nä, jag tycker det var rätt att inte ha med någon spelare efter en sådan svidande torsk. Man måste hinna smälta det hela också innan man går ut och pratar om det.
Sitter och kollar på Hockey Night in Canada och karismatiske Don Cherry.
Satte chipsen i halsen när han började såga Torontos box play-spel och sa att de borde behållit Zigomanis, en kille som vinner tekningar och offrar sig för laget. En spelare som Zigomanis uppskattas mycket där borta...
pulverapa skrev:Sitter och kollar på Hockey Night in Canada och karismatiske Don Cherry.
Satte chipsen i halsen när han började såga Torontos box play-spel och sa att de borde behållit Zigomanis, en kille som vinner tekningar och offrar sig för laget. En spelare som Zigomanis uppskattas mycket där borta...
Jag gillade Zigomanis när han var här och tror han hade kunnat vara ännu bättre med en hel säsong, han hade väl dessutom problem med en skada under en del av tiden i Djurgården?
Hum, reagerar lite på den här kommentaren från Staffan:
" I år hade vi kanske inte världens bästa lag och vi presterade framför allt inte så bra som vi borde ha gjort"
Jag skulle vilja påstå att DIF, på pappret, hade en extremt mycket bättre trupp än silversäsongen. Så det där känns ganska taget ur luften... Nu kanske inte Kronwall har någon koll på hur andra upplagor av DIF har sett ut men ändå. Känns också som någon slags indirekt kritik mot vissa medspelare.
Vet inte vilken tråd jag ska ta detta i men tar det här.
Hur många är det som kommer ihåg när Ossi Vänäänen lekte ismaskin på Fabian Brunnström? Har för mig att det var i kaffeburken som Ossi totalt körde över Fabian som blev lite lätt groggy. Nu är det så att klippet inte finns på youtube vilket är otroligt sjukt då det är en av dom bästa tacklingar jag någonsin sett.
Så nu undrar jag om ni kommer ihåg tacklingen och om man på något sett kan få tag på klippet?