Välkommen Mattias Carlsson!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Välkommen Mattias Carlsson!
Bu eller bä?
Jag är inte nöjd i alla fall. Hade hoppats att den forwardsplatsen som inte skulle gå till Tjärnqvist skulle gå till Möller eller Klasen eller någon riktig stjärna. Nu vettefan......
Jag är inte nöjd i alla fall. Hade hoppats att den forwardsplatsen som inte skulle gå till Tjärnqvist skulle gå till Möller eller Klasen eller någon riktig stjärna. Nu vettefan......
Expert.
- SirDIFalot
Re: Välkommen Mattias Carlsson!
Detta är väl ett litet steg tillbaka till 09/10. Hårt jobbande spelare istället för legoknektar som Hannula och Widing. Men jag vettefan här... Hade ju lika gärna kunna tagit in Hank då. Hoppas Almtorp och Carlsson är billiga i alla fall.
Expert.
Tycker att Carlsson var otroligt duktig det jag såg av han förra säsongen. Skridskoskicklig,orädd,bra spelsinne.
Tycker detta är en MKT bra värvning!
Tycker detta är en MKT bra värvning!
Antar att det här betyder att Tjärnqvist har tackat nej till spel i DIF då de två verkar ha ungefär samma spelstil om jag fattat saken rätt. Kan inte uttala mig mer då jag inte har sett honom spela.
Iaf.. Välkommen Mattias!
Iaf.. Välkommen Mattias!
i
Ska bli spännande. Jag litar på Järlan och jag tror att han vet vad han gör. Som sagt, 17 mål i ett lag som åkte ur är inte dåligt. det är lika mycket som Widing och Nilson gjorde tillsammans....
Anyways, Välkommen Mattias Carlsson!
Anyways, Välkommen Mattias Carlsson!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Inte så jävla het värvning på pappret kanske, ungefär som med Almtorp. Men håller med om att det nog är ett försök att få ett hårt jobbande lag än att en bunt med överbetalda stjärnlirare. Men en blandning kanske hade varit att föredra...
Tycker det är bra värvning! välkommen.
Välkommen till Djurgårdsfamiljen!
Kul med nya medlemmar!
Kul med nya medlemmar!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Välkommen till Mesta Mästarna. Tror och hoppas på att detta blir bra.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Den enda spelare jag har imponerats av i SSK när vi mötte dom förra året.
Kan vi få upp självförtroende och speed i truppen så har vi många spelare som kan ställa till rejäl oreda i motståndarzonen, Kempe, Cehlin, Carlsson, Tim, Brodin, Norman. Blanda det med tunga rutinerade spelare som Mackan, Tjärna?, Fimpen ( tung?), Ölvestad, Otto.
Kan vi få upp självförtroende och speed i truppen så har vi många spelare som kan ställa till rejäl oreda i motståndarzonen, Kempe, Cehlin, Carlsson, Tim, Brodin, Norman. Blanda det med tunga rutinerade spelare som Mackan, Tjärna?, Fimpen ( tung?), Ölvestad, Otto.
Född till sportchef.
Välkommen Mattias! Men... Jag trodde Frasse sa att han, ihop med Videll, var klar för Aik. :S
- Tessan
- Medlem: Ja, ständig medlem
Halvsval värvning, men det händer i alla fall lite grann. Rutinerade grabbar bredvid våra ungtuppar. Kan bli spännande, jag är positiv!
Välkommen Mattias!
- reservjesus
Kan bli hur bra som helst beroende på vilka kedjekamrater han får. Flipp eller flopp
clowns to the left of me, jokers to the right