Men fan va det går fram och tillbaka! Ena gången är Tellan klar sen är Anehlöv eller va han hette klar sen.. å sen... och Nu Johnsson. Jag väntar och ser vad DIF kommer med!
Jitenu skrev:"I kontraktet med AIK finns en klausul som ger honom rätt att lämna Gnaget om han skriver på för en rysk klubb innan midnatt mellan 7 och 8 maj."
Okej, tack Hoppas att han får ett bra erbjudande där bortifrån.
Slut pratat om AIK. Och fortsatt fokus på Sveriges vackraste klubb.
Nu har man varit frånvarande en vecka och vad får man se när man kommer tillbaka? Kim Johnsson klar... för Djurgårn? Var det detta som var den beryktade bomben? Ja, hur det än förhåller sig med den saken kan jag säga att nyheten i alla fall smällde mig av stolen. En Kim Johnsson i form är en ren och skär dröm!
Att Wesslau ryktas vara klar känns dock som en besvikelse, men om bröderna Tjärnqvist och Kim Johnsson samt en ytterligare en bra forward tillkommer känns det som att jag kan ignorera den besvikelsen.
Rix skrev:Litar fan mer på mrMadHawk och Frasse och hans banditer än på aftonblaskan. Aftonbladet har ju bland annat skrivit artiklar " som att när Nilsson kom tillbaka och blev presenterad i periodpausen så vann spelarna matchen för honom." Tror det var typ Modo hemma eller något. Sen visade det ju sig att spelarna inte hade någon aning om det förrän efter matchen. Så tror aftonblaskan är en skit dålig källa.
Ledsen om det blev luddigt men hursomhelst aftonbladet är inget att lita på, iaf inte enligt mig.
Jag kan nästan garantera att MrMadhawk följer Frasses spår helt enkelt, det lär alltså var en källa. Frasse. Inte två.
Men nånting bör det nog ligga i det, jag hörde av en person med god insyn i DIF redan nån gång i vintras att Kim Johnsson skulle vara "klar" till nästa säsong. Men det lät så otroligt att jag la det på hyllan nästan omedelbart och inte tog det på något större allvar.
Andy skrev:Jag råkar VETA att Tellan kommer om han får frågan
Det vet ju de flesta om..
Saken är ju den att ledningen enligt olika sidor och rykten har Wesslau som prio 1!
Det finns olika sätt att definiera veta...
Många vet mycket här inne.
Jag har ju genom åren levererat ett par heta rykten och ingen gång när jag sagt mig VETA något så har jag haft fel.
Jag vet att det debatterats till leda men jag väljer Tellan framför Wesslan varje dag, men men - vem är jag att komma här med en åsikt - jag tyckte ju till exempel att det var en lysande idé att Challe fick stanna 2000/2001 vilket jag blev bespottad för av diverse skribenter...
"En Djurgårdare är aldrig nöjd, bara stolt" - Mika Zibanejad
Andy skrev:Jag råkar VETA att Tellan kommer om han får frågan
Det vet ju de flesta om..
Saken är ju den att ledningen enligt olika sidor och rykten har Wesslau som prio 1!
Det finns olika sätt att definiera veta...
Många vet mycket här inne.
Jag har ju genom åren levererat ett par heta rykten och ingen gång när jag sagt mig VETA något så har jag haft fel.
Jag vet att det debatterats till leda men jag väljer Tellan framför Wesslan varje dag, men men - vem är jag att komma här med en åsikt - jag tyckte ju till exempel att det var en lysande idé att Challe fick stanna 2000/2001 vilket jag blev bespottad för av diverse skribenter...
Det var även du som skrev "Vi tar guld iår. Jag är seriös", långt innan säsongen 09/10 började - Vi var en stolpe, en ribba och en sjunde avgörande ifrån....
Nu påstår även mrmadhawk att ryktet är dementerat av agenten, dock reserverar han sig för att agenten inte ens är inblandad i det hela då kim ska ha kontaktat DIF själv.