kotten skrev:Hahaha. Det är en sån jävla korpnivåstämpel på detta lag.
Avgå Banda- ja, jag är seriös!
Håller med, någon ändring måste det fan bli!
Baaah, det kommer inte hjälpa ett skit.
DIF:s trupp är "små-skoj" på pappret men ett stort skämt ute på planen från målvakt-backlinje-mittfällt---> anfall.
Den håller inte riktigt Allsvensk klass, vilket en hemmaförlust med 1-3 mot nykommlings-Peking visar mer än tydligt.
Blir en ökenvandring igen likt 2009, men något säger mig att slutet inte blir lika lyckligt denna gång.
När gjorde DIF en lyckad värvning sist? (ni som är insatta)
Sören Larsen, Tobias Hysén?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Det som är så förundrande är att vi säkert har en tredubbel lönebudget jämfört med Peking, Häcken och GAIS men ändå år efter år lyckas vara lika dåliga eller sämre. Hur är det ens möjligt?
Återigen ska vi spela ett spel som vi inte klarar av, det är inte -02/-05 längre. Grisfotboll, ta reda på vem som gråter ut i media (är väl bänkvärmarna), kriga för skölden och klarar ingen av det här så spela någon annan.
Crashmash skrev:Återigen ska vi spela ett spel som vi inte klarar av, det är inte -02/-05 längre. Grisfotboll, ta reda på vem som gråter ut i media (är väl bänkvärmarna), kriga för skölden och klarar ingen av det här så spela någon annan.
Vi behöver en stabil målvakt Dembo har dalat rejält.
En back lik mattias concha.
Dajja vad har hänt?
Vi har inte haft en målskytt sen Elmander Larsen mm.
Tränarna är skit tycker jag som banda säger vi ska vinna ,vi vill vinna, men va fan det händer inget.var är alla värvningar av klass???????.
Crashmash skrev:Återigen ska vi spela ett spel som vi inte klarar av, det är inte -02/-05 längre. Grisfotboll, ta reda på vem som gråter ut i media (är väl bänkvärmarna), kriga för skölden och klarar ingen av det här så spela någon annan.
Vi behöver en stabil målvakt Dembo har dalat rejält.
En back lik mattias concha.
Dajja vad har hänt?
Vi har inte haft en målskytt sen Elmander Larsen mm.
Tränarna är skit tycker jag som banda säger vi ska vinna ,vi vill vinna, men va fan det händer inget.var är alla värvningar av klass???????.
Det första man såg av Gale (nån träningsmatch inomhus på Bosön) så missbedömde han en studsande boll och hoppade när den var på sin högsta punkt. Bollen gick över honom, blev till ett friläge och mål. Såg galet feltajmat ut och jag misstänkte en katastrofvärvning.
Sen på Stadionpremiären så gjorde han ju en grym match och man fick lite hopp. Tyvärr verkar det ha varit hans livs match!
Sjölund vänder jämt hem eller åt sidan för att han är för tjock och trög. Det var bättre på anorexiatiden.
Jag har sett alla matcher i många år nu och de senaste fyra säsongerna har man fått vara glad om vi skjutit ett skott på mål per halvlek. Det är löjliga siffror. Samtidigt är det väl resultatet av att ha ägnat försäsongen åt enbart styrketräning och försvarsspel. Tyvärr funkar ju ändå inte försvarsspelet.
Nej ni, vi är för dåliga och kommer åka ur. Ser faktiskt ingen ljusning alls i det här mörkret även om man såklart hoppas på någon form av mirakel.
"svensk" Fotboll..finns det något som heter det numera? Varför är det så fruktansvärt jävla mycket importer i fotbollen för? Eller överdriver jag när jag säger "importer"?
Hawk skrev:"svensk" Fotboll..finns det något som heter det numera? Varför är det så fruktansvärt jävla mycket importer i fotbollen för? Eller överdriver jag när jag säger "importer"?
Okej.. Varför slänger du ur dig sånt här neggande från ingenstans?