Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Jonas Junland vore en bomb.
D. Tjärnqvist vore det inte då vi redan vet att han har ett kontrakt att ta ställning till. Fernholm vore en knall, ingen bomb.
Men allt detta bygger ju på vad jag lägger för värdering i "bomb".
D. Tjärnqvist vore det inte då vi redan vet att han har ett kontrakt att ta ställning till. Fernholm vore en knall, ingen bomb.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Junland vore en riktig bomb det, och rätt många skulle vara missnöjda med den värvningen kan jag tro.supreme skrev:Jonas Junland vore en bomb.
En fruktansvärt meriterad spelare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Gaaash, sluuutaaaaaaaaaaaa! Måste ju förfan vara Tjärna/Fernholm eller kanske Tellan? Herregud nu kommer jag inte kunna sova..Mäklaren skrev:En fruktansvärt meriterad spelare.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Challe letar ju nytt jobb?Mäklaren skrev:En fruktansvärt meriterad spelare.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Mäklaren skrev:En fruktansvärt meriterad spelare.
Mäklaren: är du nöjd med han som värvning om det nu blir så ? utan att säga namn kan du kanske säga det?
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Av det jag hört så är det en bomb, ja. Spontant känns det "bä"; kan verkligen bli bra.DIF_Soldier skrev:Alltså, att ni inte läcker namnet förstår jag, men man kan väl ändå få ett spontant utlåtande om det är bu eller bä?
Mer säger jag garanterat inte i ämnet innan vi får höra mer officiellt.
Är det en back som sades tidigare eller nån annan position?
Ge mer info plzzz!
Ge mer info plzzz!
- -daniel-
Ja.Äppelmos skrev:Är det en back som sades tidigare eller nån annan position?
Ge mer info plzzz!
Kyle känns väll endå som en bomb eller?
Jag personligen med mitt omdöme (och det gillar ju inte alla), skulle säga att det är den på förhand största värvningen DIF gjort på många år, om den nu som förmodat ros till land.
Senast redigerad av Mäklaren den 2011-04-24 22:58:40, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mäklaren skrev:Jag personligen med mitt omdöme (och det gillar ju inte alla), skulle säga att det är den på förhand största värvningen DIF gjort på många år.

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- -daniel-
Det är väl inte helt klart än dock?Mäklaren skrev:Jag personligen med mitt omdöme (och det gillar ju inte alla), skulle säga att det är den på förhand största värvningen DIF gjort på många år.
Ragge som äntligen är skadefri och bestämmer sig för att göra comeback?Mäklaren skrev:En fruktansvärt meriterad spelare.
i
Junland vore en otroligt märklig värvning i mina ögon, den "bomben" skulle nog spränga hela lagbygget i bitar... Har visserligen inte stenkoll på honom men han känns inte som den defensiva klippa vi behöver. Vi behöver någon som kan täcka delar av den lucka Ragge lämnade. En defensiv ledartyp som man alltid kan lita på. Tjärnqvist vore ett bra val, Fernholm ett hyggligt alternativ.Kentta skrev:Junland vore en riktig bomb det, och rätt många skulle vara missnöjda med den värvningen kan jag tro.supreme skrev:Jonas Junland vore en bomb.