Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Alltså, att ni inte läcker namnet förstår jag, men man kan väl ändå få ett spontant utlåtande om det är bu eller bä?
Vid närmare eftertanke tror jag stenhårt på att det är Fernholm. Det skulle vara en bomb, på så många olika sätt.
Vid närmare eftertanke tror jag stenhårt på att det är Fernholm. Det skulle vara en bomb, på så många olika sätt.
Säg den glädje som varar
Om du inte kommenterade inlägget om Kronwall så är det knappast positivt att du säger att "det verkligen är en bomb". Jag känner verkligen hur du suger på en bitter karamell över hur vi värvat en riktig sopa.Mäklaren skrev:Det är verkligen en bomb.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Vadå verligen en bomb? Då snakar vi vi Thoresen, är det Thoresen?Mäklaren skrev:Det är verkligen en bomb.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Shit, verkar som alla vet ändå är det inget media har snappat upp?
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tror det finns en eller två på forumet som vet, och en hel drös med folk som "vet"..Äppelmos skrev:Shit, verkar som alla vet ändå är det inget media har snappat upp?
Mjo tror jag med, känns ju dock endå som media borde fått nys om det, dock så är det ju röda dagar och sån skit nu så..starvin_marwin skrev:Tror det finns en eller två på forumet som vet, och en hel drös med folk som "vet"..Äppelmos skrev:Shit, verkar som alla vet ändå är det inget media har snappat upp?
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Visst är det en bomb men finns ett par som kommer vara tveksamma. Det kan jag garantera. Men de kvalificerar ändå under många av mina kriterier för vad som ska vara en bomb.
Tycker det borde presenteras när som helst.
Tycker det borde presenteras när som helst.
Expert.
Helvete era mongon. Sluta trolla eller fram med namnet. 

För fan tala ut människor...
Låter snarare som att det är en spelare som man inte tror i vanliga fall skulle gå till Djurgården än en supervärvning med Djurgårdsanknytning, kanske har vi snott en spelare från ett annat elitserielag? Eller helt enkelt en på pappret bra spelare men som kanske är ett frågetecken för Elitserien? Fan, ge mig bara ett namn...
Ska man dra en chansning helt utan substans, typ Dixon?
Låter snarare som att det är en spelare som man inte tror i vanliga fall skulle gå till Djurgården än en supervärvning med Djurgårdsanknytning, kanske har vi snott en spelare från ett annat elitserielag? Eller helt enkelt en på pappret bra spelare men som kanske är ett frågetecken för Elitserien? Fan, ge mig bara ett namn...
Ska man dra en chansning helt utan substans, typ Dixon?
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.
Tror att det blir något i stil med Dixon, eftersom att SirDIFalot beskriver det som en värvning som vissa kommer ställa sig tveksam till men samtidigt en bomb. Har väl förmodligen ingen ankytning till DIF.ludde- skrev:Ska man dra en chansning helt utan substans, typ Dixon?
Men är det inte en back det handlar om? Dixon vore ju i och för sig ganska trevligt tycker jag...Edin skrev:Tror att det blir något i stil med Dixon, eftersom att SirDIFalot beskriver det som en värvning som vissa kommer ställa sig tveksam till men samtidigt en bomb. Har väl förmodligen ingen ankytning till DIF.ludde- skrev:Ska man dra en chansning helt utan substans, typ Dixon?
Senast redigerad av Kentta den 2011-04-24 22:29:41, redigerad totalt 1 gånger.
- Remy Lebeau
Bara det inte är Nolan Pratt som varit nära oss tidigare säsonger..
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Jag hoppas att det inte är en back, eftersom att jag vill att Tjärnqvist tar vad som blir den sista backplatsen.Kentta skrev:Men är det inte en back det handlar om? Dixon vore ju i och för sig ganska trevligt tycker jag...Edin skrev:Tror att det blir något i stil med Dixon, eftersom att SirDIFalot beskriver det som en värvning som vissa kommer ställa sig tveksam till men samtidigt en bomb. Har väl förmodligen ingen ankytning till DIF.ludde- skrev:Ska man dra en chansning helt utan substans, typ Dixon?
sirdifalot: kan du inte säga om du är nöjd med den eventuella värvningen iaf ?:D
– Finns bara Djurgården eller ingenting, säger Douglas Murray säkert.
Hmm, en värvning som kan klassificeras som en bomb men kommer göra folk tveksamma. Min spontana gissning är fernholm. Det är en duktig spelare, anknytning till Stockholm, utan kontrakt (om jag inte missat nåt). Det gör honom till en tänkbar värvning. Historiken gör det till "en bomb" som väcker tveksamhet?