Zkar skrev:Ja, jag ställer frågan rakt ut. Vilken spelare i ES vill du helst se bli upptryckt mot planket som ett frimärke?
Utan tveckan Stefan Petterson, riktigt jvl svin den killen. Bör dock nämnas att jag ser även mer än gärna Adam Andersson, som lämnade oss för modo, bäras av isen med kraftiga smärtor.
Jörgen Pajas Jönsson är givetvis förstakandidat. Tycker iofs att samtliga spelare (förutom allas våra kära DIFbröder) kan släpas ev bäras ut...
Men ja menar "bäras ut" det låter nästan härligt. Så fint ska de inte få det. Krypa ev släpas ut tycker jag låter bra.
För er som inte vill se våld i hockeyn kan ju förpassa er till någon annan sport, varför inte PINGPONG!
Att ni så gärna vill se alla FBK:are bli burna av isen,,,
Jag trodd ni ville spela hockey istället, kom igen nu--- inte ska väl FBK:s hårda fighter gå mot Frölunda,,,,,, DET ÄR VÄL FBK--DIF som gäller?
Eller kommer ni att rasa igen?
FBK:arn skrev:Att ni så gärna vill se alla FBK:are bli burna av isen,,,
Jag trodd ni ville spela hockey istället, kom igen nu--- inte ska väl FBK:s hårda fighter gå mot Frölunda,,,,,, DET ÄR VÄL FBK--DIF som gäller?
Eller kommer ni att rasa igen?
Jag tar den här tråden med stor ironi överhuvudtaget...! Men givetvis e de prestigemöte mellan DIF-FBK, klassiskt möte som sagt! DIF har inlett oerhört positivt, att vi kommer hålla denna klassen 52 omgångar till har jag svårt att se men vi är ett lag att räkna med i år, precis som FBK!
Lite tråkigt om någon gör illa sig men vissa spelare i elitserien borde sättas på plats! Jönsson, Prestberg och Hedström skulle jag vilja se få en rejäl smäll upp mot sargkanten..
Hedström skulle även kunna tappa en tand, om han har några kvar dvs
Jonte vore inte dumt. Fårstår inte att den pajsarn nånsin spelat i DIF. Känns som Norrlänning ut i fingerspetsarna. Samma sak med Andreas Salomonsson. Kan inte fatta att han också gjorde en säsong i DIF. Modoit ut i fingerspetsarna.