Rätta mig om jag har fel men anlitade inte DIF en psykolog förr i tiden som hjälpte spelare när det gick trögt, grus i maskineriet osv? Jag vet att andra klubbar ofta använder en psykolog och tror det hade hjälpt i vissa situationer denna säsong mot tex den kollektiva måltorkan, oförmågan att avgöra i sudden, situationen runt Nisse som du nämnde.Har dom inte en borde DIF fixa det och ska dom kommande säsong rada upp 2-5 förluster i derbyn får dom gärna anlita en psykolog åt oss fans också.

[/quote]
Vid förra säs slutspel då HV pratade om att de hade en psykolog fräste Hardy till "Djurgården behöver ingen jäkla psykolog. Vi spelar hockey." Vilket egentligen är ganska idiotiskt att inte ha.
Förhoppningsvis anlitade de någon efter Nisses stroke. Jag tyckte iaf att hela laget föll ihop en aning efter det och vissa spelare, typ Kronwall, blev ju riktigt dåliga.
Spelarna måste ju ha tagit det jävligt hårt och en del kanske svårt att prestera 100%
Så jag tror att Kronwall kan betydligt mer än det han visade efter jul o framåt.
Tror Djurgården slulle förlora mycket på att tappa honom.
Spelar han som innan jul är han en riktig klassback
Sen Djurgården; för fan se till att få med Tjärna! Och jobba på att behålla broder Mathias.
Hannula är nog jävligt dyr att behålla, men det kan vara väl värt pengarana.
Fernholm säger många, det säger jag med. Fast kommer nog i början kännas jäkligt konstigt att ha honom tillbaka i Djurgården igen!