Antar att du pratar utseendemässigt nu?DIF_Soldier skrev:Måns Krüger är inte så värst lik storebror tycker jag. Finner mer likheter mellan honom och Danielsson.
Slutspel för J20 och J18
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Slutspel för J20 och J18
Expert.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det är korrekt uppfattat.SirDIFalot skrev:Antar att du pratar utseendemässigt nu?DIF_Soldier skrev:Måns Krüger är inte så värst lik storebror tycker jag. Finner mer likheter mellan honom och Danielsson.
Säg den glädje som varar
-
- Säsongskort: Ja
Hoppas alla kommer under helgens slutspel. Köp biljetter på http://difhockey.se/biljettkategorier.php?typ=jsm
-
Brukar det komma mycket folk på de här matcherna?
Slutspel för J20 och J18
Vill du ha siffror för baren eller läktaren?Metal Machine skrev:Brukar det komma mycket folk på de här matcherna?

Den kvarten jag gick på vill jag minnas att jag hörde siffran 1700 på i alla fall.
DET BLIR GULD!
-
Läktaren i första hand, antar jag. Själv funderar jag på att ta mig dit. Det blev ju aldrig av förra helgen p.g.a. att det krockade med högskoleprovet.
Slutspel för J20 och J18
Förstod det, det var ett försök till att vara lite sådära fiffigMetal Machine skrev:Läktaren i första hand, antar jag. Själv funderar jag på att ta mig dit. Det blev ju aldrig av förra helgen p.g.a. att det krockade med högskoleprovet.

Ja, klart man ska dit nu när man inte kan stilla hockeyhungern på annat sätt

Vilka ska till Globen på lördag?
P.S
Hoppas provet gick bra btw

D.S
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Börjar vara på tiden att vi tar ett J20 guld. I toppen flera år utan att riktigt få till det.
Självklart hoppas jag på J18 också, men för mig är J20 lite större.
Självklart hoppas jag på J18 också, men för mig är J20 lite större.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm