Magnutz skrev:-daniel- skrev:Olika situationer med om och men har rullat i skallen hela dagen. Så löjligt små marginaler, känns så fruktansvärt bittert. Vi hade marginalerna emot oss bigtime förra året i den 6:e finalen, och det kändes som vi hade marginalerna emot oss i den här matchen också. Kanske lite löjligt att gnälla på sånt men det känns bara så...
6 månader av öken framför oss.
Jag tycker att förutsättningarna inför matchen styrdes av lulää. Mackans avstängning samt domarna. Om de inte tagit 2or för något alls i 56 minuter ska de inte ta en 2a för en oklar hakningssituation i den 57:e heller. Jag hattar inte hur de tänker. Och vi fick inte en enda PP på hela matchen. Jag mår så illa över det att jag har svårt att prata om det.
Äh domarinsatser är det väldigt sällan jag ens orkar kommentera, och den här matchen är inget undantag. Menar mest små marginaler med
om Claesson hade fått ut puckjäveln,
om vi någon gång i matchen hade lyckats behålla en ledning längre än ett par minuter,
om Ottos backhand hade gått in,
om Widings öppna läge i slottet hade gått in.
Men ingen mening att ens tänka på det. Nu är det som det är men det känns hårt, tufft, och framförallt jävligt bittert.