Ja, det gungade friskt på A1/A30 och runt om! Trots gråten från skoterraggarna på raden bakom (de var2 stycken)..-daniel- skrev:Underbart!Daniel942 skrev:Kvartsfinal 6. Skål!
Tror aldrig jag upplevt något liknande som den stämning som stundtals var i Globen i går. Helt makalöst när hela jävla arenan står och hoppar till "Ole Ole Ola" / "Den som inte hoppar..."
Vet inte om det riktigt gick fram till TV-tittarna men det var fanimig helt magiskt.
Film- och bildtråden
Re: Film- och bildtråden
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
vid 1:54 är det boorken som hardy spänner ögonen i va?
– Det finns inga dumma utvisningar, det finns bara dåligt box play.
Josef Boumedienne
Josef Boumedienne
Jo. De har väl mer eller mindre vuxit upp ihop och har väl en del att säga om varandra?!Galler skrev:
vid 1:54 är det boorken som hardy spänner ögonen i va?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Alltid Oavsett - Förevigt Djurgården! Ole ole ole ole ole ole ola..... (Hela Globen hoppar i K6)
DIF!
Tror inte jag visat bild på den här skönheten som jag budade hem för ett tag sen. Bara en signering som fattas och den är naturligtvis matchanvänd.

- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Riktigt snygg! Signering får du väl fixa i vinterCrashmash skrev:Tror inte jag visat bild på den här skönheten som jag budade hem för ett tag sen. Bara en signering som fattas och den är naturligtvis matchanvänd.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Hoppas det ligger mycket sanning i det du skrev där!Frasse skrev:Riktigt snygg! Signering får du väl fixa i vinterCrashmash skrev:Tror inte jag visat bild på den här skönheten som jag budade hem för ett tag sen. Bara en signering som fattas och den är naturligtvis matchanvänd.
Avgå Jocke.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hmm, det där får du ta och utveckla!Frasse skrev:Riktigt snygg! Signering får du väl fixa i vinterCrashmash skrev:Tror inte jag visat bild på den här skönheten som jag budade hem för ett tag sen. Bara en signering som fattas och den är naturligtvis matchanvänd.
Bara något du säger, eller nåt du har hört?
DIF!
Saknar faktiskt det här introt lite . 
- SirDIFalot
Det där var inte i min smak. Lite för mycket lek. Alldeles för långt. Kass jävla technoskit. Men... Det var säkerligen roligt att spela in och gav väl en hel del deg från sponsorer och annat får vi hoppas.zOscaR skrev:Saknar faktiskt det här introt lite .
Expert.
Frasse levererar?Daniel942 skrev:Hmm, det där får du ta och utveckla!Frasse skrev:Riktigt snygg! Signering får du väl fixa i vinterCrashmash skrev:Tror inte jag visat bild på den här skönheten som jag budade hem för ett tag sen. Bara en signering som fattas och den är naturligtvis matchanvänd.
Bara något du säger, eller nåt du har hört?
2014-04-07, vad hände?
Mini-Petter.

- SirDIFalot
Expert.
No blood - No foulSirDIFalot skrev:http://www.youtube.com/watch?v=inncr93UioA
0:32...
borde rendera i två minuter på botbänken va?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.