Slutspel för J20 och J18

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Slutspel för J20 och J18

Inlägg av android »

Först och främst. Jag skulle bli irriterad för en sådan här tråd. Vi har precis åkt ut. Funderar du på att skriva nåt skit så som "Vem bryr sig, Claesson är ju sämst ändå". Skit i det. Logga in om två dagar. Vill du fortfarande skriva det då, gör det.

---------------------------------------------------------------------------------------------

A-laget är ute. Det innebär att spelare som Zibanejad, Claesson, Cehlin och Norman kommer att vara tillgängliga.

Jag hoppas att så många som möjligt ser en fortsättning på hockeysäsongen och dyker upp på hovet. Ta chansen att spana in hur spelare som Sörensen, Hanson, Åberg etc står sig i paritet med Zibanejad. Här har ni som snackar om sviktande hjärta något att se på.

DIFJ20 valde MoDo i kvarten. Man börjar borta onsdag 30:e mars och första hemmafighten är fredagen 1 april. Skulle det behöva gå till trematcher så är även den hemma lördag 2:a april.

Förhoppningsvis kan vi få Luleå i en semifinal. Då kommer det smälla kan jag lova.

J18 är inte klart än.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Slutspel för J20 och J18

Inlägg av Jim Morrison »

Varför skulle man bli sur? DIF är DIF och hoppas det går hela vägen för J20 och J18 nu. Spännande att se Åberg, Holm, Gustafsson, Sörensen, Krüger, Weigel och alla kommer att vara i slutspelet. Även spännande att se hur nästa års juniorer utmanar om en plats i A-laget.

Och ja, hoppas vi möter Luleå.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Läs i matchtråden från dagens match så ser du att folk inte tänker så mycket.

Även en del empirisk kunskap :).

Ja, vi har ett riktigt riktigt starkt lag.

Stöd juniorverksamheten - Köp en kaffe.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

android skrev:Först och främst. Jag skulle bli irriterad för en sådan här tråd. Vi har precis åkt ut. Funderar du på att skriva nåt skit så som "Vem bryr sig, Claesson är ju sämst ändå". Skit i det. Logga in om två dagar. Vill du fortfarande skriva det då, gör det.

---------------------------------------------------------------------------------------------

A-laget är ute. Det innebär att spelare som Zibanejad, Claesson, Cehlin och Norman kommer att vara tillgängliga.

Jag hoppas att så många som möjligt ser en fortsättning på hockeysäsongen och dyker upp på hovet. Ta chansen att spana in hur spelare som Sörensen, Hanson, Åberg etc står sig i paritet med Zibanejad. Här har ni som snackar om sviktande hjärta något att se på.

DIFJ20 valde MoDo i kvarten. Man börjar borta onsdag 30:e mars och första hemmafighten är fredagen 1 april. Skulle det behöva gå till trematcher så är även den hemma lördag 2:a april.

Förhoppningsvis kan vi få Luleå i en semifinal. Då kommer det smälla kan jag lova.

J18 är inte klart än.
Givet att man är där.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

AMMC skrev:
android skrev:Först och främst. Jag skulle bli irriterad för en sådan här tråd. Vi har precis åkt ut. Funderar du på att skriva nåt skit så som "Vem bryr sig, Claesson är ju sämst ändå". Skit i det. Logga in om två dagar. Vill du fortfarande skriva det då, gör det.

J18 är inte klart än.
Givet att man är där.
Skulle vara kul om vi drog ihop lite folk och körde klack på en Juniormatch nu när A-Lagets säsong är över. Jag har redan abstinens.
DIF!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Nån som kan länka spelschema?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

Magnutz skrev:Nån som kan länka spelschema?
Dagens tips, klicka på junior-fliken.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Kanske får man ta och bege sig dit. Ställer Zibbe och grabbarna upp kan det bli riktigt kul att titta på. Vad kostar inträde?
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

AMMC skrev:
Magnutz skrev:Nån som kan länka spelschema?
Dagens tips, klicka på junior-fliken.
:arrow: :idea:
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Daniel942 skrev:Skulle vara kul om vi drog ihop lite folk och körde klack på en Juniormatch nu när A-Lagets säsong är över. Jag har redan abstinens.
Spikat! Vore grymt att ge juniorerna stöd också, det är dom värda.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Kentta skrev:
Daniel942 skrev:Skulle vara kul om vi drog ihop lite folk och körde klack på en Juniormatch nu när A-Lagets säsong är över. Jag har redan abstinens.
1/4.. sambon fyller år.. blaj.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Magnutz skrev:
Kentta skrev:
1/4.. sambon fyller år.. blaj.
Perfekt födelsedagsfest, hockey!
DIF!
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Hahahaha... ja, det går nog bra. :) pause, ... not. Men vi får väl se om det kan gå ändå. skulle vara grymt att heja fram våra juniorer.
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Jag är grymt het på klack i juniormatch! Juniorhockeyn är väl det enda man kan glädja sig åt nu. Fan asså!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Möter vi Fuleå i semin så kommer jag bege mig till Hovet och skrika sönder halsen för att bli av med lite av hatet.
Någon match ska jag nog se åtminstone, första hemmamatchen mot modo verkar lockande.
Skriv svar