Tipsa tävlingsnämnden hos svenska hockeyförbundet först. Och finns det bildbevis så är det ännu bättre. Men ha klart för dig att situationen ska kunna ge ett match penalty.DIFwishes skrev:Är det bara "hockeyfolk" som kan anmäla till diciplinnämnden, eller kan vem som helst göra det?
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Den high stickingen som görs på Owuya måste ju kunna ge matchstraff?warrant skrev:Tipsa tävlingsnämnden hos svenska hockeyförbundet först. Och finns det bildbevis så är det ännu bättre. Men ha klart för dig att situationen ska kunna ge ett match penalty.DIFwishes skrev:Är det bara "hockeyfolk" som kan anmäla till diciplinnämnden, eller kan vem som helst göra det?
DIF!
- -daniel-
Snälla, kan vi inte bara lägga ner snacket med det här anmälandet? Pinsamt.
Vi är inte Luleå.
Vi är inte Luleå.
Kom igen nu. Det är bara mesar som anmäler. Pallar man inte spelet ska man inte spela.
VI ÄLSKAR ER ÄNDÅ!!!!
Jag kan tycka att luläää borde anmälas för trolöshet mot överenskommelse och matchen ska spelas om på grund av att luläää burit sig oändligt osportsligt åt när de försöker vinna fördel av att anmäla 2 DIF-spelare inför en avgörande 7 kvartsfinal. Det luktar död gris om det här så jävla hårt att jag kommer ha svårt att prata hockey med andra än 100% Djurgårdare. Ärkesvin från norr... Usch, besvikelsen börjar så smått övergå i illamående.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Remy Lebeau
Owuya var stabil, men luleå var mycket hårdare på honom redan från början. Det märktes om inte annat efter att Syster Abbott fult kört upp klubban på halsen efter drygt 20 sekunder.Daniel942 skrev:Och Owuya förstås, som inte var samma vägg idag som de två senaste matcherna.
I dom andra matcherna var han också stabil, men då var knappt luleå på honom alls.
Hade inget hellre velat än att få se Zibanejad som matchvinnare. Vilken start i hans karriär det hade varit. Små marginaler.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Claessons tavla avgjorde tyvärr. Han skall dra på ett slagskott i pannan på Niinima där istället för att skicka honom en fin passning.
Det ENDA som är glädjande just nu är att man vet att Luleå-fittorna kommer åka ur så jääääävla snabbt i semin.. de har ett patetiskt lag och nu när domarna fått upp ögonen lite på deras filmningar och skit så kommer de inte kunna fuska sig vidare!
Syster no2 ska dessutom inte lira på resten av slutspelet pga sin slashing i halsen på Mark.. det måste fan någon se till.... I övrigt vill jag bara önska alla i Luleå att ni har det så jävla skönt när ni vinst-firar ikväll med att sätta på era syrror! GRATTIS!
Syster no2 ska dessutom inte lira på resten av slutspelet pga sin slashing i halsen på Mark.. det måste fan någon se till.... I övrigt vill jag bara önska alla i Luleå att ni har det så jävla skönt när ni vinst-firar ikväll med att sätta på era syrror! GRATTIS!
Det är inte OK åt något håll. De ska fan inte ryckas med av någon jävla bondetrumma eller annat. De ska se till att de levererar produkten så att den kan uppskattas av kunderna. Jag har inget emot att höra motståndarpubliken bua åt oss eller sjunga för sitt lag - det jag vände rmig emot är kommentatorerna som sabbar matchen för mig. De är anställda och ska uppföra sig professionellt - hade det varit en lallande Allan från gatan som kommenterat så hade jag köpt ditt koncept. Nu är det proffs som sitter och slickar springa på alla lag DIF möter och det är inte samma sak när DIF spelar hemma. Kommentatorerna är ALDRIG partiska åt vårt håll. (Vilket är som det ska vara)-daniel- skrev:Förstår inte hur ni ens kan bry er. Är ju ALLTID så att kommentatorerna "dras med" av publiken och tokyllar hemmalaget. Är ju precis samma sak när DIF spelar hemma (ibland ser man ju om matcher i efterhand på TV där det blir ganska tydligt).Magnutz skrev: Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.
De har sålt en undermålig produkt, den har jag reklamerat. Om de nekar mig kommer jag att dra det här vidare.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- -daniel-
Arto Blomsten. 'Nuff said.Magnutz skrev:Det är inte OK åt något håll. De ska fan inte ryckas med av någon jävla bondetrumma eller annat. De ska se till att de levererar produkten så att den kan uppskattas av kunderna. Jag har inget emot att höra motståndarpubliken bua åt oss eller sjunga för sitt lag - det jag vände rmig emot är kommentatorerna som sabbar matchen för mig. De är anställda och ska uppföra sig professionellt - hade det varit en lallande Allan från gatan som kommenterat så hade jag köpt ditt koncept. Nu är det proffs som sitter och slickar springa på alla lag DIF möter och det är inte samma sak när DIF spelar hemma. Kommentatorerna är ALDRIG partiska åt vårt håll. (Vilket är som det ska vara)-daniel- skrev:Förstår inte hur ni ens kan bry er. Är ju ALLTID så att kommentatorerna "dras med" av publiken och tokyllar hemmalaget. Är ju precis samma sak när DIF spelar hemma (ibland ser man ju om matcher i efterhand på TV där det blir ganska tydligt).Magnutz skrev: Jag ska ha mina pengar tillbaka. Det ska inte kosta 159 spänn att bli verbalt nerspydd. Det kan man fixa gratis. anal + måste sätta press på de där jävla stollarna som de har anställda som kommentatorer. Och, du blir inte en hockey-expert bara för att du spelat hockey. Något som Hr. Rönnqvist ska fundera över och således också Tomas "Jag har en tagg i anus" Johansson.
De har sålt en undermålig produkt, den har jag reklamerat. Om de nekar mig kommer jag att dra det här vidare.
Finns inte en människa som inte är Djurgårdare som orkar höra honom kommentera DIF-matcher.
- DIF_Soldier
Magnutz, jag förstår att du är upprörd på dem, men det är bara en bråkdel av din ilska.
Du är besviken av en helt annan anledning och vill hitta en syndabock. Jag förstår dig.
Du är besviken av en helt annan anledning och vill hitta en syndabock. Jag förstår dig.
Säg den glädje som varar
6 månader till nästa match med DIF.
Känns som en evighet.
Känns som en evighet.
Ett powerplay på mer än 70 minuters hockey. Domarens insats var katastrofalt genomusel. Luleå med sin jävla skrivbordshockey och sättet de försvarar karatesystern på.
Det är för många spelare som måste skämmas för sina första tre matcher, det finns inga ursäkter för de "prestationer" som några genomförde. Det är där serien förlorades, inte nu under kvällen...
Det är för många spelare som måste skämmas för sina första tre matcher, det finns inga ursäkter för de "prestationer" som några genomförde. Det är där serien förlorades, inte nu under kvällen...
Sjunga högt och dricka bärs,
ta guldet ingen pärs
ta guldet ingen pärs
Lite skillnad med Arto tycker jag. Även om han uppenbarligen håller på DIF så är han väldigt rak och tydlig i sina bedömningar och kan ärligt säga om DIF gör bort sig eller det andra laget gör något bra.-daniel- skrev: Arto Blomsten. 'Nuff said.
Finns inte en människa som inte är Djurgårdare som orkar höra honom kommentera DIF-matcher.
Det är min åsikt om Arto, inte jämfört med idag, för dagens match såg jag inte.
Avgå Jocke.