Vi HAR VARIT bäst i 3e perioden.Sidney Crosby skrev:Vi är bäst i tredje perioden. Kom ihåg det.
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
DIF!
Tror vi vinner detta.. Luleå har haft sin grymma period.. Nu kommer den trötta perioden.. 2a brukar ju oftast bli ensidig p.g.a. båsen men nu tror jag att Jimmie kör värsta peptalket (läs: i'm a champion) Tror vi kommer komma ut som ett nytt lag och bara kötta och pressa tillbaka Luleå.. Tror att Mackan blir hjälte 

Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
= ÄR (tills motsatsen bevisas)Daniel942 skrev:Vi HAR VARIT bäst i 3e perioden.Sidney Crosby skrev:Vi är bäst i tredje perioden. Kom ihåg det.
Avgå Jocke.
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Otroligt bedrövligt av Hardy att peta ner Norman, som fanimig varit bästa forward, bara för att Kruger kommer in i laget. Genast sänks farten i vårt anfallsspel igen när inte Norman får den istid han förtjänar.
Detta blir förlust. Tror på 4-2 till Luleå.
LÅT MIG HA FEL!
Detta blir förlust. Tror på 4-2 till Luleå.
LÅT MIG HA FEL!
Såg också det. Niinima har gett efterslängar varje gång han blivit tackladzOscaR skrev:Var det någon som såg vad som hände i luleås hörn? En DIF spelare åkte och tacklade Niinimaa (siktade på knät) och sedan slår enligt min pappa Niinimaa DIF spelaren. Såg dock inte det, och såg inte vem det var som tacklade.
Känns ju sådär just nu faktiskt. Fuleå verkar ha mer energi och snurrar emellanåt friskt i vår zon. Vi dräller för mycket och ser sega ut. 2-2 får vi nästan vara glada över, men det känns ändå sjukt onödigt när vi haft ledningen två gånger. Owuya är tyvärr ingen vägg idag, första borde han nog ha, men det är oflax också. Fast han har gjort ett par grymma räddningar också. Vi borde ha ett PP tillgodo. Trampa nu i tredje för FAN!
kom igen nu för faan !!!
Så förbannat jävla onödigt av Eklund att vända hem när man har pucken och kan skicka ner den i anfallzon...
Kommentatorn är seriöst helt jävla efter.. Inga riktiga chanser här i 3e.. Nää Eklunds stolpe var ju inte speciellt nära.. Sånna stolpar skjuts ju konstant.. -.-
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Snart kommer väl den obligatoriska puck-outen...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
Vi kan inte skjuta för fem öre..
Precis. Vi måste skjuta mer på mål. Vi har sett tidigare att det kan bli livsfarligt även med halvdanna skott.Kentta skrev:Vi kan inte skjuta för fem öre..
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
Faan.. Det här ser ut att bli en suddenmatch.. Ooh va jobbigt ifall det blir det.. Annars tycker jag vi har lite mer ork än dem nu i början av tredje.. 50/50 vem som vinner, helt öppet!
Dessutom har vi nästan helt slutat att tackla.
Antar att man sparar time-out för om vi hamnar i underläge, men fan, måste få fart på grejerna nu?