K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Jag klarar inte av det här............
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
För fan Printz, använd din kropp och täck för fan!!!!
Vi måste fan kontakta canal +.. det här går fan inte. Nu sitter de fan och skrattar och jublar över den där jävla finnens andra mål.. och hyllar luleå. Jag HAR BETALT för att se det här och de FÖRSTÖR min match.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
vilka kommenterar?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Granqvist och JohanssonBjurre skrev:vilka kommenterar?
Granqvist gnagar bögKentta skrev:Granqvist och JohanssonBjurre skrev:vilka kommenterar?
"INGEN ABSOLUT INGEN farsa skriver en fråga på flashback och frågar vad en platta energidryck på willys kostar!! En pappa har pengar och en pappa köper inte en platta energidryck för LAN, han köper ÖL!!"-Mr.Mxyzptlk.
Jag har just mailat canal + och krävt mina pengar tillbaka.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- reservjesus
Trodde johansson spelat i DIF, men så kåt han är på luleå önskar jag att han aldrig spelat här.
clowns to the left of me, jokers to the right
Helt rätt, men förFAAAN vänta tills efter matchen. Jag håller fan på att dö här.Magnutz skrev:Jag har just mailat canal + och krävt mina pengar tillbaka.

Avgå Jocke.
Magnutz skrev:Jag har just mailat canal + och krävt mina pengar tillbaka.
haha hoppas du får dom tbx

- Silverminken
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det här känns inte bra alls.. nej usch
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Fan vad lack jag blir.. Zibbe, dra en icing för fan, då du ser Kryckan utan klubba...
Använd hjärnorna NU!!!
Använd hjärnorna NU!!!