K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
COYS
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011

Inlägg av COYS »

Att Luleå beter sig som det gör var ju väntat. Gnälliga jävlar som nu lyckats få Ölvestad avstängd
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Jahaa, det där tjänade luleå klar mest på.
Sedan Ölvestad kom tillbaka har vi vunnit 3 raka matcher, knappast en slump.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Jepe
Säsongskort: Ja

Inlägg av Jepe »

Det här är ju så pinsamt så det finns inte. Står på idioternas hemsida nu också.

Tack Fuleå för att ni förstör svensk hockey - både på och utanför isen. IDIOTER ska bli så skönt att slå ut er från slutspelet idag!
Senast redigerad av Jepe den 2011-03-20 12:18:36, redigerad totalt 1 gånger.
2014-04-07, vad hände?
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Ta bort tacklingar i ishockeyn. Lika bra
Djurgårdens IF
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Fa-an också.

Kämpa nu DIF. Må vi ha studsarna och marginalerna med oss idag.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Capcash

Inlägg av Capcash »

Hoppas Luleå går i konkurs elr något.. vi kan inte ha dessa jävla parasiter till kärringar i svensk hockey! De grinar ju som små jävla ungjävlar, fattar de inte hur pinsamma de är?!

Herrejävlar vad förbannad jag är! Hoppas att DIF tvålar till dem med 6-0 och permanent skadar den andra Abotthoran! Jag kan lätt säga att jag hatar Luleå mer än AIK nu, fyfan vilket äckel-lag!!!
Användarvisningsbild
PNY

Inlägg av PNY »

Enl. Luleå Hockeys Facebooksida är Ölvestad avstängd två matcher + böter motsvarande en match.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

Får Ölvestad vara med i båset när han är avstängd?

Skulle vara kul om han är med på värmningen, fullt ombytt, satt med i båset. Skrek och manade på som vanligt etc.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
Stocky

Inlägg av Stocky »

Om det var någon i DIF som skulle bli avständ så var det väl Nilsons tackling mot huvudet. Men men dom gjorde det igen. Det är lika illa att sparka på någon som att ge en armbågs tackling som brukar ge 2 min.

Dock! Så är detta deras viktigaste spelare framåt och Ölvestad är bra men bara spelat 3 matcher. Större tapp för dom. Men jävligt synd att missa pådrivaren Ölvestad.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Systemet är korrupt. Blir fan äcklad.
spocksbeard

Inlägg av spocksbeard »

trött på medier som blåser upp saker så förbannat ...
A.Berglund

Inlägg av A.Berglund »

Hoppas Luleå går i konkurs elr något.. vi kan inte ha dessa jävla parasiter till kärringar i svensk hockey! De grinar ju som små jävla ungjävlar, fattar de inte hur pinsamma de är?!Herrejävlar vad förbannad jag är! Hoppas att DIF tvålar till dem med 6-0 och permanent skadar den andra Abotthoran! Jag kan lätt säga att jag hatar Luleå mer än AIK nu, fyfan vilket äckel-lag!!!
Jag håller med dej capcash, fy fan vilka löjliga parasiter till kärringar Luleå är jag hoppas att vi soppar isen med dom i dag Luleå hör hemma i knatte ligan dom har ju rätt längd och så får man inte tackla där så det borde passa dom kärringarna rätt bra.

DIF till semi.
Äppelmos

Inlägg av Äppelmos »

Verkar ju inte vara helt 100 med Ölvestads avstängning, "Nej nej, inte avstängd bara lite böter" skulle det ju vara :lol:
Användarvisningsbild
jool08

Inlägg av jool08 »

Pinsamt, en situation som 2 domare ser tydligt och som bedöms som 2 min ska inte kunna ge 2 matcher. Sparken är en dold situation som motiverar granskning. Ett fegt beslut! Det öppnar dessutom för en anmälningsvåg.

Dock har vi en bredare trupp. En av 2 potentiellt producerande luleå-kedjor spräcks! Vi får in Kruger och har fortfarande 5 starka forwardpar. Jimmie har betytt mest mentalt de senaste matcherna och där kan han fortfarande bidra ikväll. Extra tändvätska för oss. Nu spelar vi för Jimmie!
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

jool08 skrev:Pinsamt, en situation som 2 domare ser tydligt och som bedöms som 2 min ska inte kunna ge 2 matcher. Sparken är en dold situation som motiverar granskning. Ett fegt beslut! Det öppnar dessutom för en anmälningsvåg.

Dock har vi en bredare trupp. En av 2 potentiellt producerande luleå-kedjor spräcks! Vi får in Kruger och har fortfarande 5 starka forwardpar. Jimmie har betytt mest mentalt de senaste matcherna och där kan han fortfarande bidra ikväll. Extra tändvätska för oss. Nu spelar vi för Jimmie!
Samtidigt har Nilson varit riktigt giftig det senaste matcherna. Såg ni att han till och med skuttade runt på isen efter segern i fredags? Nu visar vi inavelsbönderna vilka vi är!
Låst