K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Man mår illa ...så nervös...hockey när det e som bäst?...KÖR DIF !
Förlorar vi idag så ska jag gräva ner mig nånstans och inte komma upp förrän det är faceoff för nästa säsong!
Om det är en match vi någonsin måste vinna så är det DENNA, spec med tanke på Luleås jävla tråklag och deras anmälningar och gnäll hit o dit. Systrarna och deras fula spel är ytterligare en anledning att Luleå MÅSTE tas ner på jorden och åka ur SM som ett historiskt sämsta lag!
VINN FÖR FAN DIF, jag kan inte hantera en torsk i denna matchen!
Om det är en match vi någonsin måste vinna så är det DENNA, spec med tanke på Luleås jävla tråklag och deras anmälningar och gnäll hit o dit. Systrarna och deras fula spel är ytterligare en anledning att Luleå MÅSTE tas ner på jorden och åka ur SM som ett historiskt sämsta lag!
VINN FÖR FAN DIF, jag kan inte hantera en torsk i denna matchen!
Ny här på forumet. Vet någon om matchen idag visas på storbildskärm i globen och om det isåfall är någon åldersgräns?
Nej, ingen visning i Globen. Är väl mest Olearys eller liknande sportbarer som visar matchen offentligt.Rutan skrev:Ny här på forumet. Vet någon om matchen idag visas på storbildskärm i globen och om det isåfall är någon åldersgräns?
Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
Känsla eller fakta?Birden skrev:Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Birden skrev:Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
Var hittar man det?
-
Har inte läst hela tråden men som jag förstod det så är Krüger aktuellt för spel idag, stämmer det?
Freedom of speech - use it or lose it!
Twitter hockeysverige. Men han skrev nu att Ölvestad straff kan vara att han är avstängd en match böter motsvarande en match men han är borta idag iaf.diffarn1 skrev:Birden skrev:Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
Var hittar man det?
- Lee Harvey Oswald
Birden skrev:Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
Säg att det är på skoj

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Stog på luleås sida oxå att det var beslutat
http://twitter.com/hockeysverigediffarn1 skrev:Birden skrev:Ölvestad blir avstängd två match. Nilson frias helt och Abbot får två matcher avstängning.
Var hittar man det?
så jävla larvigt. Hur fan kan dom stänga av ölvestad? som ja såg någon annan hade skrivit, om dom ska stänga av för dessa tacklingar så skulle det bli hur många spelare som helst avstängda. visst, det var en klockren charging/elbowing men det är inte mer än en 2a. Men, antar att disciplinnämnden kände att om de ska stänga av abbot för hans spark, så måste de stänga av en djurgårdare med för annars börjar bönderna tjuta.
Jävla äckliga fittbönder, spelar tråkigaste slutspelshockeyn jag sett, ramlar som fröknar och gnäller på jävla dagisnivå.
Alltid oavsett - förevigt Djurgården.