-daniel- skrev:
Så fruktansvärt pinsamt att anmäla Jimmie & Mackan (vet inte ens vilken situation de pratar om när det gäller Nilson) så jag vet inte vart jag skall ta vägen, riktigt praktuselt pinsamt faktiskt.
Vi kan ju anmäla Obsut för slaget mot Fimpens huvud innan deras fajt för några säsonger sen för att fortsätta på deras inslagna väg.
Absolut!!!
Åh när vi ändå är igång med galenskaperna kan vi anmäla Jonathan Hedström också från säsongen 2001, under kategorin Förargelseväckande Utseende
Jag tror det är bäst att vi fokuserar på vårat, låt luleå larva sig med anmälningar o skit så lirar vi hockey, för seriöst, det gör vi ju fan bäst i Sverige!
Sen tror jag inte Djurgårn tryckte på förbundet, det är en spark med en sylvass skena, klart de kommer tas up!
Hardy är garanterat så pass rutinerad att han skiter fullständigt i det här. Det skall inte påverka genomgångarna och laddningen inför matchen ett dyft. Rulla på precis som vanligt, ifall disciplinnämnden får för sig att stänga av Jimmie (Mackan kan jag inte på allvar ens kan anses som något...kan nån visa mig situationen efter jag fullständigt missade den igår?) så blir det väl så. Skratta lite rått och det prillförsedda inavelspacket och ladda inför vad som är viktigt.
Frustrationen och nervositeten från Luleås sida verkligen lyser igenom. DIF, njut av detta och fokusera på det viktiga istället.
Han tar 6 eller 7 skär innan han träffar skotern rätt i nyllet. Visst, lite hårt av jimmie, men fan, lille Frodo från Norrskensland måste väl för fan se sig för också...
Det är ju ganska självklart att dem typ kommer få en match var. Men om det ska vara så, så borde Abbot få två matcher eftersom dem egentligen skulle vara 1 automatisk.
Dock kan det vara så att disciplinnämnden pratar med domaren, om domaren anser att det enbart är Abbot som ska ha avstängning (han var ju endå den som anmälde) så borde det väga ganska tungt i denna situation.
Beslutet kommer imorgon vid lunchtid.
Han tar 6 eller 7 skär innan han träffar skotern rätt i nyllet. Visst, lite hårt av jimmie, men fan, lille Frodo från Norrskensland måste väl för fan se sig för också...
Jag skulle vilja hävda att han kommer in axel mot axel, men pga farten så åker han uppåt och träffat huvudet lite på lulåspelaren...
Seriöst inte speciellt allvarligt, 2min va väll rätt, men vi bor ju iof i Sverige där man inte ska spela fysisk så man vet ju aldrig..
Buford skrev:När tar diciplinnämden beslut om herrarna Ölvestad och Nilssons öde?
Imorgon kl 12.00 (eller lunchtid) tyckte jag mig läsa någonstans. Således viktigt att ladda upp som vanligt.
Kan någon posta Mackans anmälda incident? Jimpas kunde man ju inte riktigt missa igår, extremt löjligt att anmäla i efterhand dock (skämskudde).
Lite olycklig smäll. Frodo ser inte upp - åker framåt men sneglar bakåt - Jimmie kommer snett framifrån sett från tekningscirkeln.. det som inte borde varit blind-sided blir det för att skotern inte ser sig för. Vilket han tamejfan har skyldighet att göra. Sen handlar det inte om 10-12 skär heller utan på sin höjd 7. Seriens bäste proppare tar Frodo - seriens vekaste? hobbit - det kan ju bara bli ett enda resultat. Svaga, fula luleee.
De har tappat 3–0 till 3–3.
De har blivit överkörda på isen.
De har, anser de själva, haft domarna emot sig.
Och de är på väg att få sin stjärna avstängd.