Ja, de påstås ju frekvent att det är DIF som mutat domarna och av DIF också är de som anmält Camelia Abbott... herregud..warrant skrev:Kul med kvällshumor. Särskilt när man läser dom enormt intelligenta inläggen från luleå supportrar *S*
Krig inför match sju – nu anmäls två DIF-spelare
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... leComments
K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Re: K7: Luleå HF - Djurgårdens IF, 20/3 2011
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jimmies tackling kommer jag mycket väl ihåg, men exakt vad gjorde Mackan för reta upp renskötarna?
edit: var det då Mackan stötte ihop med en Abbott i mittzon som då svarade med en piruett à la konståkning?
edit: var det då Mackan stötte ihop med en Abbott i mittzon som då svarade med en piruett à la konståkning?
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
-
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Alltså är det någon DIF nära Östermalm som vill komma över på starkare rusdrycker? Jag är så fruktansvärt nervös att jag smäller av snart och alla mina Djurgårdsvänner är upptagna av annat. Det här äckliga som Luleå-spelarna håller på med gör inte att man blir mindre nervig. Gaaaah
HHAHHAHAA detta måste fan tryckas upp på en T-Shirt!Anderberg skrev:Alltså är det någon DIF nära Östermalm som vill komma över på starkare rusdrycker? Jag är så fruktansvärt nervös att jag smäller av snart och alla mina Djurgårdsvänner är upptagna av annat. Det här äckliga som Luleå-spelarna håller på med gör inte att man blir mindre nervig. Gaaaah

Rättvisan tolkar jag som = M.Nilsson tacklade Ena systern, varav han gav igen på våran Mini-Sudden.
Jag förstår inte att de tar just M.Nilsson och Ölvestad när det funnits klart värre situationer de tidigare matcherna. A la Printz, Bombom och Eklund.
Jag har sådant hat mot "Bulan" och "Osten" för tillfället. Vilket jag hoppas bara tänder vårat DIF än mer. Tyvärr får ju en sånn som herr Rönnqvist (jävligt sympatisk) lida av detta tattargäng.
Jag förstår inte att de tar just M.Nilsson och Ölvestad när det funnits klart värre situationer de tidigare matcherna. A la Printz, Bombom och Eklund.
Jag har sådant hat mot "Bulan" och "Osten" för tillfället. Vilket jag hoppas bara tänder vårat DIF än mer. Tyvärr får ju en sånn som herr Rönnqvist (jävligt sympatisk) lida av detta tattargäng.
Men för i helvete!! Jävla pajasar! Fy satan vad trött jag blir på det här, hur fan orkar man hålla på?!
Riktigt tråkiga nyheter, sitter på centralen och väntar på tåget upp till Luleå och så får man reda på detta!
FAN!
Riktigt tråkiga nyheter, sitter på centralen och väntar på tåget upp till Luleå och så får man reda på detta!

FAN!
"Whatever you want"
-
Inte allt för långt. Har hört du är en trevlig prick och calvadosen står på bordet. Det tar en timme med 200 hästars dieselmotor från Nyköping. Kommer du?:)Magnutz skrev:HHAHHAHAA detta måste fan tryckas upp på en T-Shirt!Anderberg skrev:Alltså är det någon DIF nära Östermalm som vill komma över på starkare rusdrycker? Jag är så fruktansvärt nervös att jag smäller av snart och alla mina Djurgårdsvänner är upptagna av annat. Det här äckliga som Luleå-spelarna håller på med gör inte att man blir mindre nervig. GaaaahHade jag inte bott i exil i Nyköping, hade jag kikat över på en stänkare, men jag lovar att ta en med dig på distans!
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
HAHAHA vilket jävla skämt, och vilken jävla skämtförening.
Det är alltså OK enligt de inavlade skoterraggarna att sparka på spelare med skridskorna och de tycker det är konstigt om ett sånt tilltag renderar i en avstängning?
Så fruktansvärt pinsamt att anmäla Jimmie & Mackan (vet inte ens vilken situation de pratar om när det gäller Nilson) så jag vet inte vart jag skall ta vägen, riktigt praktuselt pinsamt faktiskt. Vi kan ju anmäla Obsut för slaget mot Fimpens huvud innan deras fajt för några säsonger sen för att fortsätta på deras inslagna väg.
Vilket skämt till klubb Luleå är.
Det är alltså OK enligt de inavlade skoterraggarna att sparka på spelare med skridskorna och de tycker det är konstigt om ett sånt tilltag renderar i en avstängning?
Så fruktansvärt pinsamt att anmäla Jimmie & Mackan (vet inte ens vilken situation de pratar om när det gäller Nilson) så jag vet inte vart jag skall ta vägen, riktigt praktuselt pinsamt faktiskt. Vi kan ju anmäla Obsut för slaget mot Fimpens huvud innan deras fajt för några säsonger sen för att fortsätta på deras inslagna väg.
Vilket skämt till klubb Luleå är.
F*****g pinsamma skoterraggare!!!!
-
Nu hoppas jag ni visar tattarna vilka som är Blue Saints imorgon. Sänk några Luleå-spelare när de kickar boll innan matchen och låt dem smaka på en ärlig DIF-knogmacka. Ta gärna den där jävla Bulan också när ni ändå är igång.inloss skrev:Men för i helvete!! Jävla pajasar! Fy satan vad trött jag blir på det här, hur fan orkar man hålla på?!
Riktigt tråkiga nyheter, sitter på centralen och väntar på tåget upp till Luleå och så får man reda på detta!![]()
FAN!
-
Garvar läppen av mig när jag läser vad dom skriver som kommentarer i af....njuter med en stor wirre 

Inte annat än att jag börjar snegla på vrålåket som står parkerat utanför..Anderberg skrev:Inte allt för långt. Har hört du är en trevlig prick och calvadosen står på bordet. Det tar en timme med 200 hästars dieselmotor från Nyköping. Kommer du?:)Magnutz skrev:HHAHHAHAA detta måste fan tryckas upp på en T-Shirt!Anderberg skrev:Alltså är det någon DIF nära Östermalm som vill komma över på starkare rusdrycker? Jag är så fruktansvärt nervös att jag smäller av snart och alla mina Djurgårdsvänner är upptagna av annat. Det här äckliga som Luleå-spelarna håller på med gör inte att man blir mindre nervig. GaaaahHade jag inte bott i exil i Nyköping, hade jag kikat över på en stänkare, men jag lovar att ta en med dig på distans!

-
Hjälp mig. Jag lider verkligen av detta. Snälla DIF, VINN! Om Jimmie eller intee får spela är det läge för Kruger att gå in och prestera!
- Lee Harvey Oswald
Absolut!!!-daniel- skrev:
Så fruktansvärt pinsamt att anmäla Jimmie & Mackan (vet inte ens vilken situation de pratar om när det gäller Nilson) så jag vet inte vart jag skall ta vägen, riktigt praktuselt pinsamt faktiskt.
Vi kan ju anmäla Obsut för slaget mot Fimpens huvud innan deras fajt för några säsonger sen för att fortsätta på deras inslagna väg.
Åh när vi ändå är igång med galenskaperna kan vi anmäla Jonathan Hedström också från säsongen 2001, under kategorin Förargelseväckande Utseende
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Helt klart, fast risken är att stackaren aldrig någonsin får komma in på en hockeyrink igen efter det. Vet inte ens om Jonte är värd det ödet...Lee Harvey Oswald skrev:Absolut!!!-daniel- skrev:
Så fruktansvärt pinsamt att anmäla Jimmie & Mackan (vet inte ens vilken situation de pratar om när det gäller Nilson) så jag vet inte vart jag skall ta vägen, riktigt praktuselt pinsamt faktiskt.
Vi kan ju anmäla Obsut för slaget mot Fimpens huvud innan deras fajt för några säsonger sen för att fortsätta på deras inslagna väg.
Åh när vi ändå är igång med galenskaperna kan vi anmäla Jonathan Hedström också från säsongen 2001, under kategorin Förargelseväckande Utseende