Djurgårdens IF - Mora IK, 19/9 2006

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Kom hem nyss och gick in här på forumet och börjar läsa i den här tråden att vissa sitter hemma och lyssnar på nätradio, nämner inga namn *Host* Jojje, JärnJocke*Host*. Och vad klagar dom på, att det knappt hörs något när Djurgården gjorde mål igår.
Va fan, jag var där och kom hem kl 12 i natt, och ändå kunnde jag inte somna för att jag fortfarande hörde jublen och applåderna som steg högt över musiknivån på alla 5 av Djurgårdens mål.
Och för att det inte hörs på nätradion behöver ni inte ens ta upp. :o
diffarn1
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av diffarn1 »

lite svårt när man är femton och bor i linköping.. :(
Men jag får väl hoppas att det komemr ite filk till matchen i linköping 21/10.
Det står ju på LHC:s hemsida att de ska invadera globen...
Men vi får väl se hur det blir med det, sist skulle det komma 3000 pers men det kom 30 pers!
Användarvisningsbild
Järnkaminen90
Medlem: Ja, vanlig medlem

det e sant!

Inlägg av Järnkaminen90 »

Vi borde kunna fylla globen! Vi har ju gjort det för något år sen så då borde det gå att göra igen
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Pepp91 skrev:Kom hem nyss och gick in här på forumet och börjar läsa i den här tråden att vissa sitter hemma och lyssnar på nätradio, nämner inga namn *Host* Jojje, JärnJocke*Host*. Och vad klagar dom på, att det knappt hörs något när Djurgården gjorde mål igår.
Va fan, jag var där och kom hem kl 12 i natt, och ändå kunnde jag inte somna för att jag fortfarande hörde jublen och applåderna som steg högt över musiknivån på alla 5 av Djurgårdens mål.
Stod du möjligtvis i klacken? Sen skulle jag vilja att du formulerar om sista meningen tack.
DIF evigt trogen
Pepp91

Inlägg av Pepp91 »

Zkar skrev:
Pepp91 skrev:Kom hem nyss och gick in här på forumet och börjar läsa i den här tråden att vissa sitter hemma och lyssnar på nätradio, nämner inga namn *Host* Jojje, JärnJocke*Host*. Och vad klagar dom på, att det knappt hörs något när Djurgården gjorde mål igår.
Stod du möjligtvis i klacken? Sen skulle jag vilja att du formulerar om sista meningen tack.
Stod knappast i lacken, satt på ena långsidan ovanför avbytarbåsen. Och med sista meningen i inlägget så vill jag ha sagt att det inte är klacken manskahöra på radion, utan det är kommentatorn, och han pratar oftast i ett typ headset eller liknande. Klart att man knappt kan höra publiken då.
Och det är väl det som är meningen.
Användarvisningsbild
Royen

Herlig

Inlägg av Royen »

For en fantastisk herlig kveld i Globen!

Forrige sesong var det en dempet, redusert og nesten trist forsamling i på de kampene jeg var på.

I går var det noe helt annet. Det var humør, det var glede og vi hadde et lag å være riktig stolt av.

Jeg ser at de som ikke var der klager over labert trøkk på kampen. Jeg opplevde det ikke slik. Det var bra trøkk på banen og det var god respons fra oss på de røde setene.

Alt i alt en veldig positiv kveld i Stockholm. Vel var det "bare" Mora, men man kan ikke slå andre enn dem man spiller mot.

Og i går slo vi, ja nettopp, Mora!
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

För att vara 6500 så var det väldigt bra drag tycker jag.
Sen om det inte låter på radion är väl en annan sak!
Vill man uppleva bra tryck så ska man nog inte sitta bakom en radio och gnälla!
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

Vem är förövrigt han som "manar på" klacken? Pinsamt usel.
DIF evigt trogen
Användarvisningsbild
Rocker

Inlägg av Rocker »

Håller med Stocky... det var förvånansvärt bra dag för att vara 6500.
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

Zkar ställ dej själv i klacken och manar på dom andra så får du själv se hur det är?

Krossa LHC
FORZA DIF
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

dif_hardcore skrev:Zkar ställ dej själv i klacken och manar på dom andra så får du själv se hur det är?

Krossa LHC
Jag förstår själv att jag inte skulle passa som klackledare, därför har jag lite självinsikt och låter bli. Det borde personen som ledde klacken senast också ha gjort. Det måste ju finnas någon som är äldre än 15 år som kan dra igång klacken.
DIF evigt trogen
dif_hardcore
Kontakt:

Inlägg av dif_hardcore »

om du vill veta så var den personen jag och jag är inte 15 jag är 20 och ska snart fylla 21!Så nästa match gilla du inte mej så kom fram till mej och säg det till mej det okej, :?:
FORZA DIF
Användarvisningsbild
Suz
Kontakt:

Inlägg av Suz »

Royen!
Sorry att jag missa dig. Lovar att du får både kram och öl om vi råkar på varandra i Globen någon annan gång. Men du ta me en liten Norge flagga så att jag vet att det är du.
Du är en hjälte!
ÄLSKA DIF MEST NÄR DE
FÖRTJÄNAR DET MINST!
Användarvisningsbild
Royen

Järnkaninen

Inlägg av Royen »

Suz skrev:Royen!
Sorry att jag missa dig.
Det går så bra så. Fikk pris av Järnkaninen i stedet!
Suz skrev:Du är en hjälte!
:oops:
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Användarvisningsbild
Zkar

Inlägg av Zkar »

dif_hardcore skrev:om du vill veta så var den personen jag och jag är inte 15 jag är 20 och ska snart fylla 21!Så nästa match gilla du inte mej så kom fram till mej och säg det till mej det okej, :?:
Absolut. Tänk på en sak till nästa match också, peka inte på småbarn och skrik att dom ska sjunga. Det gynnar ingen. 10 åringar kan vi låta vara.
DIF evigt trogen
Skriv svar