K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Haha fimpen är en förjävla skön snubbe!
Mot luleå spelar det fan ingen roll om man är bättre, det känns som man kan snurra upp dom i egna zonen i 59 minuter och sedan rensar dom pucken, en back snubblar och en abbott är fri.Jack Daniel skrev:
Hur man kan ha den inställningen när vi ska på match inför 14000 i Globen och DIF varit det bättre laget i dom två senaste matcherna, övergår mitt förstånd!
KOM IGEN NU och visa järnkaminanda.
Jag vågar aldrig tro att vi ska vinna, går alltid åt helvete när jag gör det
Men bööööööööörjaaaaaaaa nån jävla gång matchhelvete!!!!!!!!! 193 i puls just nu and counting! 

- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Imponerande sammanfattning. På en mening prickar du precis det som är så jävla oroväckande inför kvällen.Acke83 skrev:Mot luleå spelar det fan ingen roll om man är bättre, det känns som man kan snurra upp dom i egna zonen i 59 minuter och sedan rensar dom pucken, en back snubblar och en abbott är fri.Jack Daniel skrev:
Hur man kan ha den inställningen när vi ska på match inför 14000 i Globen och DIF varit det bättre laget i dom två senaste matcherna, övergår mitt förstånd!
KOM IGEN NU och visa järnkaminanda.
Jag vågar aldrig tro att vi ska vinna, går alltid åt helvete när jag gör det
Om det bara handlade om vilket lag som spelar bättre så skulle jag vara lugn. Såg ajk-hv härmodagen och tyckte nästan synd om Davidsson och gänget. Spelade ut råttorna fullständigt. Sedan sticker de jävlarna upp och gör mål på en halvchans.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Jack Daniel
Hoppas folk som sprider dåliga vibbar iaf försöker visa lite JÄVLARANAMMA ikväll.
DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

DJUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Kanske är överoptimistisk här, men jag undrar om Luleå fixar en kokande Glob?
Många av deras spelare är gröna i dessa sammanhang och om publiken börjar föra ett sjuhelvetes liv från start kombinerat med tung DIF-press vill jag tro att detta kommer ge utdelning.
Detta då under förutsättning att inte fel domare är på isen.
Många av deras spelare är gröna i dessa sammanhang och om publiken börjar föra ett sjuhelvetes liv från start kombinerat med tung DIF-press vill jag tro att detta kommer ge utdelning.
Detta då under förutsättning att inte fel domare är på isen.
nu säger AB att krüger inte är med i laguppställningarna. Är väl lika bra att han inte spelar om han inte är 100%, tycker vi ändå har hyfsat bra forwards.
Så hur slutar matchen? Jävligt svårt att säga, men känns som en sån här match där vi spelar bra, vi pressar dom ordentligt, får inte dit pucken och nån abbot får friläge och sätter dit den, man kan väl säga 1-2.
snälla säg att jag har fel, står inte ut med dessa matcher......
Så hur slutar matchen? Jävligt svårt att säga, men känns som en sån här match där vi spelar bra, vi pressar dom ordentligt, får inte dit pucken och nån abbot får friläge och sätter dit den, man kan väl säga 1-2.
snälla säg att jag har fel, står inte ut med dessa matcher......
Domare:
Patrik Sjöberg
Sören Persson
Patrik Sjöberg
Sören Persson
Kunde varit värre domare, kunde varit Wolmer och Per...
Dock är det paret som gäller inte mitt personliga förstaval dock.
- Lee Harvey Oswald
Kall-El skrev:Kunde varit värre domare, kunde varit Wolmer och Per...
Men faktum är att Wolmer har lyft upp sitt dömande flera nivåer nu på slutet, kanske inte säger så mycket med tanke på hur usel han varit innan,
Men iaf skönt att inte varje gång tvingas ge upp tankar om vinst redan innan matchen ens startat, bara pga uselt domarval
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Jag tror Fimpen avgör med sin slutspelskrans 

Riktigt bra 1:a period! Hoppas dom fortsätter så här. Och jävlar vad det smäller där ute på isen 

-
- Säsongskort: Ja
Kom igen nu kämpa DIF...vore så najs om vi fick första målet.
-
- Säsongskort: Ja
tur jag har min whisky för nerverna