K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Du ska alltid vara värst Lee Harvey:)lol
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Nu gnäller vi mer än Abbotarna har jag märkt! Skärpning.Lee Harvey Oswald skrev:....Åh jag då!
Jag har jätteont i en tånagel, vet inte hur det ska gå riktigt
(eller kanske snarare, hur Jag ska gå)

Korrigerade ditt inlägg Daniel.-daniel- skrev:Nu gnäller vi mer än Systrarna Abbotarna har jag märkt! Skärpning.Lee Harvey Oswald skrev:....Åh jag då!
Jag har jätteont i en tånagel, vet inte hur det ska gå riktigt
(eller kanske snarare, hur Jag ska gå)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Fan jag är lika nervös som vanligt, är lite orolig att Djurgårn ska börja se ljuset i tunneln om man så säger, och sluta spela så desperat som dom gjort...
Kanske bara e jag som är orolig för de dock, hur som hällst så ska de bli jävligt skoj att gå på hockey i kväll!
Kanske bara e jag som är orolig för de dock, hur som hällst så ska de bli jävligt skoj att gå på hockey i kväll!
Citat från AB
"Men i kväll gör Marcus Krüger, 20, comeback i SM-slutspelet.
Han värmde i dag på Hovet och efter det tog ledningen beslutet att ta med Krüger, nyckelcenter i Djurgården som varit sjuk, i truppen."
"Men i kväll gör Marcus Krüger, 20, comeback i SM-slutspelet.
Han värmde i dag på Hovet och efter det tog ledningen beslutet att ta med Krüger, nyckelcenter i Djurgården som varit sjuk, i truppen."
- Jack Daniel
Vafan kom igen nu! Vi SKA vinna ikväll, spelar ingen roll om det sker i sista matchminuten.
Har vi bara den känslan bland publiken så kommer det påverka DIF också!
Finns inget att vara rädd för - vi är 14000 Djurgårdare ikväll som bara vill en sak - att vi vinner och får mentalt övertag på våra motståndare!
ÄLSKAR ER
Har vi bara den känslan bland publiken så kommer det påverka DIF också!
Finns inget att vara rädd för - vi är 14000 Djurgårdare ikväll som bara vill en sak - att vi vinner och får mentalt övertag på våra motståndare!
ÄLSKAR ER

T.Montén skrev:Vi har medvetet spelat ett spel för att ta det här till 7 matcher

Känns som att om vi går vidare från kvarten så är det rena autostradan för oss fram till guldet. Vi har då gjort något historiskt och vänt ett 0-3 underläge, framför oss sen ska vi möta SAIK och slutligen FBK. Vägrar att tro att någon i dagens DIF kommer vika ner sig i en final i ett fullsatt Globen mot kaffebönderna. Härligt att se när Dicken tar en onödig utvisning i slutet av tredje perioden i en avgörande match och där Widing med en sjuklig frenesi sprintar igenom hela motståndarförsvaret och bara sprätter upp det matchavgörande målet med resultatet att han sedan tacklar sönder plexit framför DIF-klacken.
Fan sluta upp med allt positivt snack om ikväll och hur vi ska ta det till en sjunde! Vet inte varför men det känns bättre om alla tror det är självklart att vi åker på förlust ikväll 

- Jack Daniel
Acke83 skrev:Fan sluta upp med allt positivt snack om ikväll och hur vi ska ta det till en sjunde! Vet inte varför men det känns bättre om alla tror det är självklart att vi åker på förlust ikväll
Hur man kan ha den inställningen när vi ska på match inför 14000 i Globen och DIF varit det bättre laget i dom två senaste matcherna, övergår mitt förstånd!
KOM IGEN NU och visa järnkaminanda.
Fan, känslan inför kvällen är bara för bra för att vi ska kunna förlora.
Djurgår'n, heja Djurgår'n, heja Djurgår'n, ja det är full fart framåt.
Djurgår'n, heja Djurgår'n, heja Djurgår'n, ja det är full fart framåt.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- DIF_Soldier
Min känsla är att det tar slut ikväll.
1-2 efter tidigt mål i tredje.
Prove me wrong?
1-2 efter tidigt mål i tredje.
Prove me wrong?
Säg den glädje som varar
-
Inlägg nr 3 av mig, har jag för mig.
Äh, vafan. Min livsstil är att hellre ramla en miljon gånger, än att vara pessimist. Man lär sig hur man bäst borstar av sig smutsen, efter att man har rasat ett par gånger.
Jag fick höra av min läkare att jag aldrig skulle kunna träna mer, för alldeles för många år sedan. Nu låter han annorlunda: Du kommer nog faktiskt att bli helt frisk om några år...
Klart att DIF vinner ikväll. Lullelunsingiterna är tjötta nu av att de där dummma, dumma gjabbarna tacklar dem så HÅÅRT. Usch vad ont det göj.
3-1
Äh, vafan. Min livsstil är att hellre ramla en miljon gånger, än att vara pessimist. Man lär sig hur man bäst borstar av sig smutsen, efter att man har rasat ett par gånger.

Jag fick höra av min läkare att jag aldrig skulle kunna träna mer, för alldeles för många år sedan. Nu låter han annorlunda: Du kommer nog faktiskt att bli helt frisk om några år...
Klart att DIF vinner ikväll. Lullelunsingiterna är tjötta nu av att de där dummma, dumma gjabbarna tacklar dem så HÅÅRT. Usch vad ont det göj.
3-1
Senast redigerad av The Stonebock den 2011-03-18 15:55:59, redigerad totalt 1 gånger.
Ge upp!!?? Vad betyder det?
SM-GULD-SM-GULD-SM-GULD!
Det märks på Luleå-spelarna att de är lite tröttare än våra spelare. Eftersom vi spelar ett väldigt hårt spel med många tacklingar är det inte så konstigt att de blir tröttare, speciellt med tanke på att vi har delat ut 66 tacklingar totalt under slutspelet (jämfört med deras 29). Och när våra spelare tacklar (framförallt Brodin, Tjärnqvist, Printz osv.) brukar det smälla ordentligt!
Ikväll ska globen rulla ! Fy fan så taggad jag är !