Biljettråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Raus
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Biljettråden

Inlägg av Raus »

Söker 3-4 biljetter till matchen imorgon. Spelar ingen roll var någonstans, men helst i klacken. Vi är 4 st som ger allt på läktarn (inga medgångare som inte kan några sånger), om det skulle spela någon roll. Snälla. Hör av er till 0735-069 063 om ni har några till salu!
Losing all hope was freedom.
Användarvisningsbild
Enbom

Inlägg av Enbom »

Gå och köp på bortastå innan matchen, gå över till våran klack.
Användarvisningsbild
Raus

Inlägg av Raus »

Är du säker på att det fungerar? Jag vill inte hamna där av misstag. Köper hellre en biljett med överpris hos biljett-hajarna isåfall. En biljett ska jag ha på något jävla vis iaf! :)
Losing all hope was freedom.
Skuggan

Inlägg av Skuggan »

Jag har en biljett över till i kväll då en polare är sjuk. Det är B24 Rad 2 dvs en kanonplats. Säljes för det jag betalat dvs 350 + serv avg 30.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

Raus skrev:Är du säker på att det fungerar? Jag vill inte hamna där av misstag. Köper hellre en biljett med överpris hos biljett-hajarna isåfall. En biljett ska jag ha på något jävla vis iaf! :)
Ska funka i alla fall. Kör på det!
Användarvisningsbild
Niklest
Säsongskort: Ja

Inlägg av Niklest »

Hur många biljetter släpptes till klacken?
Vi ger aldrig upp!
Norrortsgrabben

Inlägg av Norrortsgrabben »

Säljer min klackbiljett då jag fått förhinder. Pris: 200 kr. Nummer: 0735885181 //phille

Edit: Ring endast. Kan inte smsa at the moment.

Såld.
Senast redigerad av Norrortsgrabben den 2011-03-18 12:18:01, redigerad totalt 1 gånger.
Djurgår'n tills jag dör!
BqNk

Inlägg av BqNk »

Kan bli så att jag får en biljett ledig, dock kommer jag inte veta helt 100% föräns vid 17-tiden men är det någon som vill stå standby så skicka ett mail så hör jag av mig så fort jag vet. Biljetten ifråga ligger på B26, rad 5, inköpspriset 350 + 30 serviceavgift är det jag vill ha tillbaka isf :)) nixlas00@gmail.com
Användarvisningsbild
Skywalker

Inlägg av Skywalker »

Att man blivit sjuk eller liknande förlåter inte att man vill ta överpris på biljetter till Djurgårdare. Minns själv hur jag stod utan biljett inför första storsatsningen och hajarna ville ha 400:- för en klackbiljett helt plötsligt kommer en snubbe fram till mig och ger mig en biljett gratis, jag hann inte ens tacka innan han gick iväg, så ska Djurgårdare vara. På den tiden kollade jag på hockey lite då och då, inte lika ofta som nu och den matchen har betytt mycket för mitt supporterskap men det hade jag kunnat missa då några ville tjäna pengar på oss supportrar. Jag är fattig och arbetslös men skulle aldrig försöka tjäna en slant på en Djurgårdare.
Användarvisningsbild
S:t Djurgården

Inlägg av S:t Djurgården »

Skywalker skrev:Att man blivit sjuk eller liknande förlåter inte att man vill ta överpris på biljetter till Djurgårdare. Minns själv hur jag stod utan biljett inför första storsatsningen och hajarna ville ha 400:- för en klackbiljett helt plötsligt kommer en snubbe fram till mig och ger mig en biljett gratis, jag hann inte ens tacka innan han gick iväg, så ska Djurgårdare vara. På den tiden kollade jag på hockey lite då och då, inte lika ofta som nu och den matchen har betytt mycket för mitt supporterskap men det hade jag kunnat missa då några ville tjäna pengar på oss supportrar. Jag är fattig och arbetslös men skulle aldrig försöka tjäna en slant på en Djurgårdare.
Exakt!
"Djurgår’ns IF du är allt jag har - Aldrig lämnar jag dig ensam kvar..."
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

BqNk skrev:Kan bli så att jag får en biljett ledig, dock kommer jag inte veta helt 100% föräns vid 17-tiden men är det någon som vill stå standby så skicka ett mail så hör jag av mig så fort jag vet. Biljetten ifråga ligger på B26, rad 5, inköpspriset 350 + 30 serviceavgift är det jag vill ha tillbaka isf :)) nixlas00@gmail.com
Rea ut den. 100 spänn. Då får du lite tillbaks i form av pengar och MYCKET tillbaks i form av cred. Synd att inte fler kommer på sånt här själva.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
BqNk

Inlägg av BqNk »

Magnutz skrev:
BqNk skrev:Kan bli så att jag får en biljett ledig, dock kommer jag inte veta helt 100% föräns vid 17-tiden men är det någon som vill stå standby så skicka ett mail så hör jag av mig så fort jag vet. Biljetten ifråga ligger på B26, rad 5, inköpspriset 350 + 30 serviceavgift är det jag vill ha tillbaka isf :)) nixlas00@gmail.com
Rea ut den. 100 spänn. Då får du lite tillbaks i form av pengar och MYCKET tillbaks i form av cred. Synd att inte fler kommer på sånt här själva.
Jag e iofs inte så mycket för välgörenhet men okej, nu e det ju för en bra sak så :) Efter 17:00 vet jag och är det så att den finns kvar så e den tillgänglig för valfritt belopp över 99:-
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

BqNk skrev:
Magnutz skrev:
Jag e iofs inte så mycket för välgörenhet men okej, nu e det ju för en bra sak så :) Efter 17:00 vet jag och är det så att den finns kvar så e den tillgänglig för valfritt belopp över 99:-
Cred till dig för det. Nu slipper i alla fall en av våra supportervänner köpa av kroknäsorna.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
dfreak

Inlägg av dfreak »

2 klackbiljetter köpes!!
Ring/sms: 0762350497
Metal Machine

Inlägg av Metal Machine »

Har också två biljetter över till kvällens match. Sittplatsbiljetter på långsidan. Kontakta mig (rekommenderar mess, men ring om det känns smidigare för er) på nummer 073-625 64 93 om ni är intresserade. Jag kommer att vara i krokarna kring Globen från kl. 16.30, så det är bara att vi möts i närheten av eller utanför arenan. Jag hämtar dem så fort jag kommer till Globen och vet först då hur pass bra platser det är. Hade tänkt mig 200 spänn/st för dem.

Själv kommer jag att sitta på samma rad. Vi var tio pers som skulle gå, men två stycken fick förhinder, därav försäljningen...
Skriv svar