K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Re: K6: Djurgårdens IF - Luleå HF, 18/3 2011 Globen 19.00
Hela skoldagen kommer ju vara ett helvete imorgon, inte mycket kommer fastna. Vill se total jävla inställning hos oss på läktaren imorgon - sjunga under uppvärmning osv. Det kommer sprida sig till spelarna. Nu kör vi över incestgänget från de norrländska skogarna!
Nu spårar vi! 13850 i Globen i morgon. Varenda snubbe (även på sittplats) som inte sjunger/klappar/skriker imorgon kan lika gärna stanna hemma!
För övrigt så hoppas jag att några från DFG eller nåt går fram och "snattar" biljetterna som gamarna utanför arenan säljer.
För övrigt så hoppas jag att några från DFG eller nåt går fram och "snattar" biljetterna som gamarna utanför arenan säljer.
Magnutz skrev:380 spänn för en ord. plåt.. fan det schvider lite. Vill ju se matchen... live. Skulle inte vaskat matchen igår.sensei skrev:I klack nej. Annars ja.
Ja, jag skyndade mig som fan till Globen.. Var där vid 16 typ och möttes av skyltarna att alla biljetter var slut.
Sjukt kul att det är ett sånt tryck!
Haha, klockrent.Stocky skrev:Kan inte publiken få sjunga national sången imorgon? Och istället kör vi våran "sjung för gamla Djurgår´n"
"Här kommer Djurgårdens klack med svenska nationalsången"
- "sjung för gamla Djurgårn nu..."
Vår nationalsång är ju inte skriven i sten rent officiellt så man vet ju aldrig

- Doyle
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Blir grymt irriterad om jag möts av en flock kroknäsor som gamat åt sig biljetter för att tjäna pengar på Djurgårdare som inte hunnit ordna egna biljetter idag. I morgon tror jag DIF lägger Lule på rygg rejält och att de sedan inte hämtat sig efter baksmällan i Globen på söndag i Coopen,
Kämpa DIF
Kämpa DIF
-
Doyle skrev:Blir grymt irriterad om jag möts av en flock kroknäsor som gamat åt sig biljetter för att tjäna pengar på Djurgårdare som inte hunnit ordna egna biljetter idag. I morgon tror jag DIF lägger Lule på rygg rejält och att de sedan inte hämtat sig efter baksmällan i Globen på söndag i Coopen,
Kämpa DIF
så sant som det är sagt.
"Hälsningar Nisse Ekman, fortfarande rik som ett troll"
Kroknäsorna står fan alltid och hojtar när man kommer och ska gå in på Hovet. Hoppas de går back på sin skitiga verksamhet.Doyle skrev:Blir grymt irriterad om jag möts av en flock kroknäsor som gamat åt sig biljetter för att tjäna pengar på Djurgårdare som inte hunnit ordna egna biljetter idag. I morgon tror jag DIF lägger Lule på rygg rejält och att de sedan inte hämtat sig efter baksmällan i Globen på söndag i Coopen,
Kämpa DIF
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Klackledare som tar tag i det hela imorn tack!!
Och en klack som är taggad att köra järnet och inte en jävel som sitter ner!
Jag har alltid undrat vad det är för Djurgårdare som har nerver nog att sätta sig när spelet pågår... eller.. när matchen pågår. Jag kan fan inte sitta ner. Inte för att jag skulle vilja det men .. det hade varit omöjligt!Slutspel skrev:Klackledare som tar tag i det hela imorn tack!!

Alla ska sjunga imorgon. Det är inga svåra ramsor och hör man inte orden kan man vråla med ändå.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Silverminken
Tiden går så långsamt. Vet inte hur lång till väntan jag klarar av! Det kommer bli en fantastisk stämning imorgon om alla gör sitt jobb
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Jag håller med. Jag måste stå upp, annars går typ hela kroppen sönder och man får darrningar. Jag står till och med upp när jag ser på borta-matcherna på tv:n hemma.Magnutz skrev:Jag har alltid undrat vad det är för Djurgårdare som har nerver nog att sätta sig när spelet pågår... eller.. när matchen pågår. Jag kan fan inte sitta ner. Inte för att jag skulle vilja det men .. det hade varit omöjligt!![]()
Om du går och lägger dig tidigt så går tiden "snabbare"Silverminken skrev:Tiden går så långsamt. Vet inte hur lång till väntan jag klarar av! Det kommer bli en fantastisk stämning imorgon om alla gör sitt jobb

- Silverminken
Det finns bara ett problem.. Jag är alldeles för nervös och uppspelet för att somnaRufus skrev:Om du går och lägger dig tidigt så går tiden "snabbare"Silverminken skrev:Tiden går så långsamt. Vet inte hur lång till väntan jag klarar av! Det kommer bli en fantastisk stämning imorgon om alla gör sitt jobbNär väl morgondagen har börjat kommer tiden bara flyga iväg!

"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
-
- Säsongskort: Ja
Friday Night Hockey! Kan det bli bättre?
Vråltagg nu!
Vråltagg nu!
Djurgår'n tills jag dör!