Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011 Vi som lät Che Guevara
Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011
Men nu när vi vann ikväll fortsätter väl tävlingen? : )
Nu verkar ju iofs ingen mer våga vara med (visst att medelåldern inte är jättehög här men någon borde väl ha mer än fjun) men du Magnutz har väl skägget kvar så jag inte vinner på default.
Ska ladda upp ny bild inatt eller imorrn.
Nu verkar ju iofs ingen mer våga vara med (visst att medelåldern inte är jättehög här men någon borde väl ha mer än fjun) men du Magnutz har väl skägget kvar så jag inte vinner på default.
Henkos skrev:Men nu när vi vann ikväll fortsätter väl tävlingen? : )

Lär ju köra ceremoni när vinnaren ska koras!

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
var tyvärr tvungen att trimma bort en del (rakade inte utan körde bara över med hårtrimmern) innan resan till Frankfurt förra helgen, men det tog jag igen sen. Inget rak-relaterat i närheten av mig nu inte!
Intressant. Kan bli tufft detta. Jämnt skägg så att säga (HEHE).
Hahaha, fan va torrt! I like it! (Monty Python has destroyed me,...)Henkos skrev:Intressant. Kan bli tufft detta. Jämnt skägg så att säga (HEHE).
Synd att inga andra vågar skägga till sig då! Det står ju .. typ en varmkorv med dryck på spel här!

;)
Tyvärr får vi nog inrikta oss på nästa säsong vad det gäller mer motståndare. Men men, it's their loss.
Haha, snyggt!Magnutz skrev:Säsong 1: De som lät Che Guevara (skägge vara). ;) legends in the making!Henkos skrev:Intressant. Kan bli tufft detta. Jämnt skägg så att säga (HEHE).
Tyvärr får vi nog inrikta oss på nästa säsong vad det gäller mer motståndare. Men men, it's their loss.
Ja, their loss!Henkos skrev:
Haha, snyggt!Magnutz skrev:Säsong 1: De som lät Che Guevara (skägge vara).Henkos skrev:Intressant. Kan bli tufft detta. Jämnt skägg så att säga (HEHE).legends in the making!

Jag tog en bild för uppladdning, men fjunen syndes inte så jag avstår ifrån att ladda upp...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Äh upp med den vet ja! Du har ju en riktig bra chans o knipa tredjeplatsen!

- Vi som lät Che Guevara -

Re: Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011
Hehe snyggt! Själv ligger jag i soffan med nyss avslutad feberfrossa. Inte nyttigt o kolla på hockey, iaf inte när man är sjuk sen innan. Men vad gör det en dag som denna.. Åh en sådan härlig dag, Djurgår'n vann!Magnutz skrev:Dåså, då förblir jag orakad..
Chefen lär undra. Klart värt!! Bild laddas upp imorgon. Nu ska jag sova så grymt skönt och drömma om Tims backhandflipper och om Jimpas närvaro på isen. Sweet.
Tåg och boende är fixat så om jag får tag på plåtar och inte avlider innan fredag så får vi ta en skäggutmätning helt enkelt! Hoppas dock bara på en delseger..
Sent from my HTC Legend
Re: Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011
Delseger it is.. and nothing else matters!!!Henkos skrev:Hehe snyggt! Själv ligger jag i soffan med nyss avslutad feberfrossa. Inte nyttigt o kolla på hockey, iaf inte när man är sjuk sen innan. Men vad gör det en dag som denna.. Åh en sådan härlig dag, Djurgår'n vann!Magnutz skrev:Dåså, då förblir jag orakad..
Chefen lär undra. Klart värt!! Bild laddas upp imorgon. Nu ska jag sova så grymt skönt och drömma om Tims backhandflipper och om Jimpas närvaro på isen. Sweet.
Tåg och boende är fixat så om jag får tag på plåtar och inte avlider innan fredag så får vi ta en skäggutmätning helt enkelt! Hoppas dock bara på en delseger..
Sent from my HTC Legend
- Vi som lät Che Guevara - BTW B.I.B.A. borde gå med i tävlingen. Jag läste nånstans att han klagade lite på att han nu va tvungen att låta skägge vara, so to speak.

Re: Slutspelsskägget Säsongen 2010/2011 Vi som lät Che Gueva
En sista update innan Globen imorgon - notera de vita stråna. Det sägs att de är tecken på grym vishet...: